quote:
Op zondag 16 november 2014 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Je kan kiezen om de douchehoek èèn tegeldikte verdiept aan te leggen. Heb je geen dorpel maar wel een waterkering. Hangt dan wel een beetje va je vloertegels af. Welk formaat ze hebben.
Houden ze daar rekening mee tijdens het leggen van de dekvloer. Kost je niet eens enorm veel meerwerk.
Kan je op de naad tussen de douchehoek en de rest van de vloer gewoon je glazen douchedeur plaatsen.
Bij mij liggen de tegels in de douche-nis ook één tegeldikte lager. Dat bevalt goed, ook in combinatie met een douchegordijn.
Heeft als voordeel dat je vloer in de badkamer eenvoudig schoon te maken is met een emmer sop en een trekker.
Achteraf zou ik ook graag gewild hebben dat de afvoer van de wastafel in de muur was weggewerkt en niet zoals nu met een rozet in de vloer. Minder hoekjes en richeltjes is ook minder werk met schoonmaken. Voor mij ook de reden waarom een douchegordijn prima voldoet. Ook dat is veel minder werk met schoonmaken dan een glazen douchedeur.