36πquote:Op zondag 16 november 2014 02:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijna goed, allen de straal is natuurlijk tot de macht 3
quote:Op zondag 16 november 2014 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
kun je even stoppen met deze sc?
je verpest het topic nogal.
Negeer hem anders.quote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]Prima joh, mij een hoer noemen, je moeder doet t gratis.
Wow, volwassen terug gereageerd zeg. Respect..quote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef houdjemond het volgende:
Wel die durequote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wil er nog iemand een kopje koffie??
jij moet je bek houden, diefquote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, volwassen terug gereageerd zeg. Respect..
trustenquote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
En nu ga ik dit topic verlaten en ik zie morgen wel wat er nog van over is, beetje jammer dat het zo moet
Truste, DIMM... goede fight weer vandaag ; )quote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
En nu ga ik dit topic verlaten en ik zie morgen wel wat er nog van over is, beetje jammer dat het zo moet
ja je hele familie doet het gratisquote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef houdjemond het volgende:
Nee, heb geen binas boekjequote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet hoe die gemaakt wordt hé
Reageren op niveau he, anders snappen ze het niet.quote:Op zondag 16 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, volwassen terug gereageerd zeg. Respect..
1 puntje verschil nog maar dat komt wel goedquote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Truste, DIMM... goede fight weer vandaag ; )
Omdat ik een topic open?quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 16 november 2014 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1 puntje verschil nog maar dat komt wel goed
quote:Op zondag 16 november 2014 02:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, heb geen binas boekje
quote:De koffiebes wordt verbouwd op plantages. Hier wordt deze gegeten door de loewak, een civetkatachtige. Het vruchtvlees wordt verteerd, maar de pit blijft intact en passeert het maag-darmkanaal. Door fermentatie krijgt deze zijn geliefde exquise smaak. De pitten worden hierna teruggevonden in de ontlasting van de loewak. De pitten worden vervolgens gewassen en gekookt[bron?]. Om de smaak zo veel mogelijk te behouden, worden de pitten meestal licht geroosterd. Aangezien de ontlaste bessen moeilijk te vinden zijn, is de prijs zeer hoog en heeft de koffie een exclusief karakter.
nee in dit geval ben ik wel serieusquote:Op zondag 16 november 2014 02:33 schreef Mani89 het volgende:
Isaac trollt ze allemaal. #rotlcopterlollercaust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |