Zou jij jezelf of je vriendin ( vriend whatever suits you) uit laten maken voor hoer?quote:Op zondag 16 november 2014 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
houdjemond komt altijd zo gefrustreerd over
FF naar de plee met een bol en een straal van 3 centimeter produceren.quote:Op zondag 16 november 2014 02:26 schreef datismijnmening het volgende:
Bereken de inhoud van een bol met een straal van 3 cm
jij begint toch op mij te bitchenquote:Op zondag 16 november 2014 02:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Waarom noem je mij een hoer eigenlijk?
Nee, maar die neemt Isaac ook niet serieus en ik ook niet trouwens.quote:Op zondag 16 november 2014 02:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zou jij jezelf of je vriendin ( vriend whatever suits you) uit laten maken voor hoer?
jij hebt geen eens vriendin a zemmerquote:Op zondag 16 november 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, maar die neemt Isaac ook niet serieus en ik ook niet trouwens.
Slaapsequote:Op zondag 16 november 2014 02:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga pitten, veel plezier met elkaar digitaal uitschelden om een ONZ quiz
Onwetendheid staat je goed.quote:Op zondag 16 november 2014 02:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt geen eens vriendin a zemmer
het is allemaal geacteerd manquote:Op zondag 16 november 2014 02:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga pitten, veel plezier met elkaar digitaal uitschelden om een ONZ quiz
Daarom, lekker fappen op zn gegoogled puntjes maar als ik voor hoer word uitgemaakt mag ik daar wat van zeggen lijkt me. Troll of niet.quote:Op zondag 16 november 2014 02:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, maar die neemt Isaac ook niet serieus en ik ook niet trouwens.
quote:
kun je even stoppen met deze sc?quote:Op zondag 16 november 2014 02:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom, lekker fappen op zn gegoogled puntjes maar als ik voor hoer word uitgemaakt mag ik daar wat van zeggen lijkt me. Troll of niet.
Daar doel ik ook niet op. Vind dat je altijd wat gefrustreerd "niet slowchatten" komt verkondigen. Maar goed, ieder zijn dingquote:Op zondag 16 november 2014 02:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom, lekker fappen op zn gegoogled puntjes maar als ik voor hoer word uitgemaakt mag ik daar wat van zeggen lijkt me. Troll of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |