Hoe ga je dat bewijzen dan he hommotjequote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
Stop, dat je de chinese muur kunt zien is een hoax
Wat verwacht je van een tiener. Ik zit niet voor niets in dit topic.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw algemene ontwikkeling iswel om te huilen
Jij mist echt een stukje algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw algemene ontwikkeling iswel om te huilen
DM je telnr anders hahahah ?? hah?quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een tiener. Ik zit niet voor niets in dit topic.
Ik heb ook al 10 punten bij elkaar gesprokkeld.quote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ze wil algemene ontwikkeling, geen seksuele ontwikkelingquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
DM je telnr anders hahahah ?? hah?
Lolquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
DM je telnr anders hahahah ?? hah?
Hier hommotje, zelfs NASA zegt dat het een hoax isquote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ga je dat bewijzen dan he hommotje
stalingradquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Waar vond aan het Oostfront tijdens de Eerste Wereldoorlog de slag plaats waarbij de Duitse troepen de Russen verpletterend versloegen?
Pruisenquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Waar vond aan het Oostfront tijdens de Eerste Wereldoorlog de slag plaats waarbij de Duitse troepen de Russen verpletterend versloegen?
Kom maar met die 10 punten. Staat in foboquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook al 10 punten bij elkaar gesprokkeld.
Als je pics post mag je ze hebben.
warschauquote:Op zondag 16 november 2014 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
fok-it moet anderen afkraken om zichzelf beter te voelenquote:Op zondag 16 november 2014 01:50 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Moet je zelf verdienen.quote:Op zondag 16 november 2014 01:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kom maar met die 10 punten. Staat in fobo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |