Een afdankertje (qua kleding), maar dat vind ik zo'n onaardig woord.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:16 schreef ProjSkippy het volgende:
Hahaha, die foto's van Suze!
En L.ucas!En mini Kwak! Wat is een hand-me-down trouwens?
Limone! Huuuuuuu! Je mini! Wat gaat zo'n jaar snel hè?
Ah! Als in tweedehands dan? Of kleding met een foutje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een afdankertje (qua kleding), maar dat vind ik zo'n onaardig woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop zo dat ik wat relaxter kan zijn, een beetje zoals m'n lief. Maar ik geloof niet dat ik dat helemaal in mij heb.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2014 22:20:55 ]
Gekregen van oudere neefjes enzo vooralquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah! Als in tweedehands dan? Of kleding met een foutje?
Als het om tweedehands gaat dan ben ik ook een echte hand-me-downer. Marktplaats is my middle name.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Al die pietjes hier in dit topicheerlijk! En verder een M.elle met een aankleedkussen-facepalm
en een SuusUggsBalanceerAct
Heerlijk!
JM wat fijn dat het een goede dag was vandaag. Hebben jullie nog iets gedaan om er bij stil te staan? En voelt het ook anders nu?
Ik mis nu veel maar heb de puf niet om overal op te reageren. Hier ging het vandaag namelijk even niet zo lekker. In spoiler want .. mja. Buh.Volgens mij moet dat groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop zo dat ik wat relaxter kan zijn, een beetje zoals m'n lief. Maar ik geloof niet dat ik dat helemaal in mij heb.
![]()
Ik heb ook (hoewel ik veel relaxter klink nu dan vorige week volgens mij) regelmatig zo'n moment dat J gewoon even met M achterblijft en ik even weg moet lopen.
Ik denk dat gehuil enzo gewoon puur door hormonen bij moeders veel meer binnenkomt, fysiek, dan bij vaders...Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door Roomsnoes op 15-11-2014 23:10:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenen op de buik vind ze ook heel stom. We proberen het regelmatig toch te doen, maar ze begint meteen te mopperen en als we haar dan niet snel weer omdraaien gaat ze huilen. Soms wil ze voor het idee haar hoofdje nog wel optillen, maar vaak ligt ze er ook gewoon bij zoals op de foto van Kwak![]()
JufMariska, wat fijn dat je UD zo'n goede dag is geworden!
En eenvoor de mamma's die het even moeilijk hebben. Het is zo herkenbaar allemaal wat hier getypt wordt. Ik geniet echt van iedere dag die ik thuis met L heb, maar soms heeft ze een hele verdrietige middag en dan zit ik wel eens met mijn handen in het haar als vriendje thuiskomt.
Die heeft 'lekker' de hele dag gewerkt en ik zit echt bijna 24/7 met L.
Ik geniet soms echt als ik even met de fiets naar de stad kan voor een uurtje of 2 op koopavond, want ik moet normaal gesproken altijd en overal L meenemen en bij me hebben.
Nu zou ik ook niet anders willen op het moment en vriendje doet zo ontzettend zijn best, dus ik heb niks te klagen. En er zijn genoeg avonden waarop hij even lekker de 'zorg' op zich neemt, maar soms voelt het even heel erg Remi allemaal![]()
Tering, had je honderd vakantiedagen over?quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:03 schreef Dyre het volgende:
Franny, zo iemand hebben we af en toe allemaal wel eens nodig denk ik
10 Minuten voor de baby wakker worden doe ik niet hoor
6 Januari mag ik weer beginnen, maar ik wil het er niet over hebben, dat is nog heul ver weg![]()
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, had je honderd vakantiedagen over?Ik begin 5 januari alweer en ik ben ruim drie maanden later bevallen
onbetaald, ja nee, zoveel centen had ik helaas niet overquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk nog 16 weken na mijn bevalling, daarna 1 maand onbetaald opgenomen en al mijn resterende verlofuren ingeleverd om het over de feestdagen te tillen
ik ben er nog steeds niet achterquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou zo'n kindje nou zo hard tegen de slaap vechten he? Je ziet die oogjes wegdraaien van totale uitputting, maar er gewoon niét aan toegeven
Omdat slapen zoooo niet cool isquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou zo'n kindje nou zo hard tegen de slaap vechten he? Je ziet die oogjes wegdraaien van totale uitputting, maar er gewoon niét aan toegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |