Dat is goed! Maar het punt ging al naar datismijnmening. Maar een schouderklopje verdien je ook.quote:
oké hendrik-janquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
datismijnmening heeft al het pnut gekregen dus deze vraag is daarbij vervallen
Goed dat je het zegt, dat had ik zelf niet door.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
datismijnmening heeft al het pnut gekregen dus deze vraag is daarbij vervallen
oh jammerquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is goed! Maar het punt ging al naar datismijnmening. Maar een schouderklopje verdien je ook.
ja iedereen ging adners door met antwoorden, domme blik erwtensoepquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dat had ik zelf niet door.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja iedereen ging adners door met antwoorden, domme blik erwtensoep
Geef hem er ook gewoon een.quote:
Etto weet dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
Welke presidenten waren tijden de Vietnam oorlog "in office"? Noem ze in chronologische volgorde
Oke weet je, fuck it, dat doe ik gewoon.quote:
Te lang geleden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
Welke presidenten waren tijden de Vietnam oorlog "in office"? Noem ze in chronologische volgorde
Nixonquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
eisenhower was geen president volgens mijquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eisenhower
Kennedy
Johnson
Nixon
Huh, jawel toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
eisenhower was geen president volgens mij
hij bedachtte enkel domino-theorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |