Ik vind Isa nog altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef beequeen het volgende:
Ik heb absoluut geen voorkeur wat Elitestem betreft. Vind ze allemaal onuitstaanbaar.
Jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soep uit een blik opwarmen en het dan verse soep noemen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Abrupte streamwissel als gezegd word dat LaurA blijft in 2015
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
De Kees-dijenkletsers vliegen weer laag vandaag. Uiteraard flink verbasterd en verhaspelt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef ledn81 het volgende:
Lot : "Jij valt op alles schat, als het maar een hart heeft" tegen Laura
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
volgens mij gaat ze gewoon naar huis is het gewoon om het spannend te houden voor de kijkerquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Moet van Mams, beroemd worden hè.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Een half uurtje. Eén keer in de zoveel weken. Als ze het tenminste niet 'vergeet' en een ander het moet doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Urb het volgende:
LaurA "Net vet keihard aan het werk bij die koeiestalll!"
quote:
Hoi Chanel.quote:
Ik mag toch hopen dat je gelijk hebquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef miertje36 het volgende:
[..]
volgens mij gaat ze gewoon naar huis is het gewoon om het spannend te houden voor de kijker
Moet wel, hij is immers die toko ingegooidquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Chanel.
Die Chris hè, daar is toch echt iets mis mee toch?
ik denk het echt volgens mij houd ze het echt niet langer uit en ook hoe ze vorige week aan het praten was dat ze 31 dec naar huis wou en niet 1 jan.quote:
Meningen zijn nogal verschillend hier. Kan, niet altijd, vlug uit zijn woorden komen maar heeft leuke humor, ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Chanel.
Het is gewoon een simpele boer volgens mij, en dan echt heel simpel hè.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Chanel.
Dacht mooi van die Laaf verlost te zijn,niet dusquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Ze zijn allemaal raar, maar hij is achtergebleven raar. Beetje zoals Ruud bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef Urb het volgende:
Moet wel, hij is immers die toko ingegooid![]()
Vooralsnog lijkt ie een van de normaalsten daar, voor wat dat waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |