Een Harry Bannink voor je topic.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
Misschien is het verstandig om hier geen bans te gaan bespreken.
4.5 miljard jaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
Uranium kun je heel lang gebruiken. Maar niet oneindig. Als ze ''op'' zijn ze zo heet dat ze moeten afkoelen in een basin (soort zwembad) voordat ze ze echt weg kunnen gooien
Maar hoelang moeten ze afkoelen?
zal ik niet mee rekenen hoe diep ze daar voor moeten liggen
60 jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
Uranium kun je heel lang gebruiken. Maar niet oneindig. Als ze ''op'' zijn ze zo heet dat ze moeten afkoelen in een basin (soort zwembad) voordat ze ze echt weg kunnen gooien
10 jaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
8 minuten, kan je even een sigaretje roken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
5 uurquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
chill tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
typische gokvraag / postkrikopvraag in deze bitch
tis wel een paar keer op discovery/natgeo geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
typische gokvraag / postkrikopvraag in deze bitch
ben ik even blij dat ik 24/7 natgeo/discovery kijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
tis wel een paar keer op discovery/natgeo geweest
het moet afkoelen, dus ik neem aan koud waterquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Zeg wel even of we warm of koud zijn graag.
ja okequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
vragen over de afkoeltijd van uranium maar vervolgens wel uitleggen wat een basin is.
9 jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |