Vroeger was het Nederlandsquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, ik huil omdat je een Belgische plats noemt.
Marie30quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
Welke geliefde KLB mod verdween dit jaar plotseling van de aardbodem?
haywoodquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
haywood jablomequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
volgens mij had ze dat frequent gemeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
Zo zou je het ook kunnen interpreteren, maar niemand wist dat Marie30 kanker had, wat ook plotseling is..
Kortom; slechte vraag
Ja, maar die heeft af en toe nog wel gepost. Haywood is gewoon echt verdwenenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
Zo zou je het ook kunnen interpreteren, maar niemand wist dat Marie30 kanker had, wat ook plotseling is..
Kortom; slechte vraag
1: Toto69: 71quote:
Joh, lekker boeiend.quote:
achter de schermen ja, maar niet openbaarquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens mij had ze dat frequent gemeld
das waar. waarom eigenlijk? of is dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft af en toe nog wel gepost. Haywood is gewoon echt verdwenen
Wil jij anders een vraag stellen?quote:
Meh, zij verdween echt plotseling, het was echt een mysterie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
Kortom; slechte vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |