Welk deel van "ik kan het me voorstellen" snap je niet? Dan kan ik dat deel opnieuw uitleggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
Jij vergelijk Zwarte Piet serieus met de voormalige onderdrukking van zwarten in de VS?
Dat werkt niet: gewoon hen zich laten melden bij een politiebureau. Niet komen opdagen = duizenden Euro's boete betalen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:07 schreef MaLo het volgende:
[..](niet grappig)
Voor mij part geven ze alle relschoppers, of ze nu wit, zwart of geel zijn volgend jaar een verbod om zich op minder dan 500 meter van sinterklaas te begeven. Of huisarrest tijdens de sinterklaasintocht.
Laat ze dit alles nou niet over de ruggen van en voor de gezichten van kinderen uitvechten.
Sommige kinderen nemen heel je hand als je een vinger geeft. Dat is wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:12 schreef Trebo het volgende:
Hoe heeft het zo ver kunnen komen in mijn ooit zo mooie Nederland
De hele multiculti heeft dit land verkracht.
Hetzelfde voor de pro-pieten die hebben lopen provoceren richting deze groep.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat werkt niet: gewoon hen zich laten melden bij een politiebureau. Niet komen opdagen = duizenden Euro's boete betalen.
Net als dat je voetbalhooligans zich laat melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |