Via tweakers linkje gebruikt om te updaten naar 2.11.498, telefoon gereboot, nog steeds geen optie tot web gebruik in m'n menu. Hoe kan dat?quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ceert-webversie.html
Whatsapp zelf volledig afgesloten & opnieuw gestart (alleen de app, niet je telefoon)? Dat zorgde er bij mij voor dat de optie zichtbaar werd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Via tweakers linkje gebruikt om te updaten naar 2.11.498, telefoon gereboot, nog steeds geen optie tot web gebruik in m'n menu. Hoe kan dat?
Nog een nieuwere update 2.11.500 binnen nu. Werkt nu ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Whatsapp zelf volledig afgesloten & opnieuw gestart (alleen de app, niet je telefoon)? Dat zorgde er bij mij voor dat de optie zichtbaar werd.
Same here. Ziet er prima uit, werkt vlotjesquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nog een nieuwere update 2.11.500 binnen nu. Werkt nu ook
Waarom heb ik de oudere versie? Ik heb iPhone 4s😠quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog een nieuwere update 2.11.500 binnen nu. Werkt nu ook
IPhone wordt sowieso nog niet ondersteundquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom heb ik de oudere versie? Ik heb iPhone 4s😠
Dank je.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
IPhone wordt sowieso nog niet ondersteund
HTC one M8 hier
Ja of gewoon niet. Dat werkte bij Ping best kut.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:44 schreef dimmak het volgende:
Alleen die smileys mogen ze wel ff automatisch gaan omzetten.
Whatsapp moet de juiste versie hebben dacht ik, op mn Htc One M7 lukt het niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je moet die QR scannen...waarmee? Moet je daar een speciale app voor hebben?
ja maar hoe moet je die code scannen? in een willekeurig gesprek er een foto van maken ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Whatsapp moet de juiste versie hebben dacht ik, op mn Htc One M7 lukt het niet.
als je op de contextknop (of de drie dots) drukt, staat er whatsapp webquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
ja maar hoe moet je die code scannen? in een willekeurig gesprek er een foto van maken ofzo?
Updates rollen geleidelijk uit. Gisteren had ik het nog niet. Vandaag heb ik die functie welquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je op de contextknop (of de drie dots) drukt, staat er whatsapp web
quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:06 schreef St3fan het volgende:
Beveiligingslek in WhatsApp:
https://www.droidapp.nl/n(...)s-vrij-toegankelijk/
Is het je al gelukt om afbeeldingen van onbekenden te vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:06 schreef St3fan het volgende:
Beveiligingslek in WhatsApp:
https://www.droidapp.nl/n(...)s-vrij-toegankelijk/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |