Dankjewelquote:
Hoihoi,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef densmee het volgende:
Nog even over de elektrische vloerverwarming, wij hebben dat in onze badkamer en zijn daar heel gelukkig mee. We hebben de vloerverwarming zo geprogrammeerd dat die smorgens om half 7 20 graden is tot 8 uur en de rest van de dag op 10 of 12 graden
Mijn glazen komen in dat 30 cm kastje. Gebruik nu ook maar 1 plank voor mijn glazen en mokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
Leuke tekening![]()
Maar waar zet je je glazen? En je voorraad die je niet in fancy potjes hebt?
Uiteraard goed onderhandeld. Ruim binnen budget gebleven. Dus Jeejquote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef Attitude het volgende:
Heb je nog goed kunnen onderhandelen over de prijs ( ik ga ervanuit dat je die filmpje van rekenkamer gezien hebt)
Ik denk persoonlijk dat we het lekker laten die vloerverwarming in de badkamer. Voor die 750 euro kunnen we ook iets anders doen. Maargoed dat zien we nog wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:03 schreef Miezziej het volgende:
Keuken ziet er goed uit! Lijkt op de opstelling die ik wil, met de afwasbak onder het raam etcWij zullen waarschijnlijk wel bovenkastjes nemen (hoarder alert
).
Ik twijfel ook nog over vloerverwarming in de badkamer. Lastig, al die keuzes
Wij hebben in de badkamer wel vloer verwarming; het is sowieso veel comfortabeler aan je voeten tijdens het douchen en het scheelt ook een hoop dat de vloeren sneller en mooier weer opdrogen.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk persoonlijk dat we het lekker laten die vloerverwarming in de badkamer. Voor die 750 euro kunnen we ook iets anders doen. Maargoed dat zien we nog wel.
Dankjewel en we zullen zienquote:Op zondag 4 januari 2015 15:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wij hebben in de badkamer wel vloer verwarming; het is sowieso veel comfortabeler aan je voeten tijdens het douchen en het scheelt ook een hoop dat de vloeren sneller en mooier weer opdrogen.
Ik zou er echt niet over twijfelen; en achteraf kun je het niet eenvoudig aanbrengen o.i.d.
Dat weten we al dan nog is het niet zo makkelijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja is nog steeds niks zeker hoor wachten nog steeds op de hypotheek... Duurt maar lang allemaal.
Maar als je al een beetje het idee hebt waar je wil wonen en wat voor iets dan is het al een stuk makkelijker
Mja dat maakte voor ons het zoeken makkelijker. gezien het dan gewoon wachten op de geschikte woning is ^^quote:Op maandag 5 januari 2015 20:27 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat weten we al dan nog is het niet zo makkelijk
Weet je dat ik eerst schrok toen ik las dat je een schuld had. Hihih toen las ik opnieuw!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja dat maakte voor ons het zoeken makkelijker. gezien het dan gewoon wachten op de geschikte woning is ^^
Hahahaquote:Op maandag 5 januari 2015 20:51 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Weet je dat ik eerst schrok toen ik las dat je een schuld had. Hihih toen las ik opnieuw!
Ja daar zit ik dus ook een beetje mee. Wij nemen boven geen vloerverwarming. En de badkamer wordt echt zo klein. En we kunnen het geld ook wel weer beter gebruiken enz. enz. Mja donderdag gesprek met aannemer eens kijken wat die er van zegt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Duufje het volgende:
Hm, is vloerverwarming in de badkamer echt nodig? We hebben een vrij grote badmat van de ikea die heerlijk warm is, dus tijdens het tandenpoetsen en wanneer ik de douche uitstap geen koude voeten. In de winter draag ik sowieso sokken of sloffen want de vloer op de gang is toch ook koud..
Een schuld hebben voor een woning of auto vind ik geen probleem.quote:
Ik ook niet maar denk dat zij dacht dat we een andere schuld hadden ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Een schuld hebben voor een woning of auto vind ik geen probleem.
😄 laten we dat maar niet doen, de dealers moeten ook omzet hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet maar denk dat zij dacht dat we een andere schuld hadden ofzo![]()
Ik denk dat als we al de gefinancierde auto's van de weg moeten halen er geen files meer zijn
Haha iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
😄 laten we dat maar niet doen, de dealers moeten ook omzet hebben.
Ik mis het wiegje op de slaapkamer die nog leeg isquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puala is lief voor mij geweest en heeft heel ons huis uitgetekend voor mij in Floorplanner![]()
Daarna heb ik er in kunnen spelen.
begane grond zal zoiets worden.
[ link | afbeelding ]begane grond by Thinkk-Pinkk,
En eerste verdieping zoiets denk ik.
[ link | afbeelding ]verdieping1 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
Moet iets te doen hebben he als het echte inrichten nog wel even op zich laat wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |