29 mei..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Ariana Grande komt met haar nieuwe tour in 2015 naar Amsterdam. Op welke datum gaat ze daar optreden in de ZiggoDome?
uh waaromquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
DudeKap met Ariane Grande vragen. In de OP staat diverse onderwerpen.
Verzin maar een nieuwe
Ja geschiedenis is wel wat breder dan 1'persoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fylax het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen over dezelfde onderwerpen een vraag stellen.
Goed. Puntje voor jouquote:
Maakt niet uit joh, geef DjeDje dat puntje maarquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fylax het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen over dezelfde onderwerpen een vraag stellen.
Ook over fucking schilderijen en Harry Potter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geschiedenis is wel wat breder dan 1'persoon
6quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef DjeDje het volgende:
In nederland staat vrijdag de 13e als ongeluksdag. Welke dag staat voor ongeluk in Italië?
11e dinsdagquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef DjeDje het volgende:
In nederland staat vrijdag de 13e als ongeluksdag. Welke dag staat voor ongeluk in Italië?
Tuurlijk wel. Boeken lezen hoort ook bij algemene ontwikkeling/kennis.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef Klaploper het volgende:
Gewoon je bek dicht en proberen een leuke vraag te bedenken die niet alleen te beantwoorden is door een fan van een serie of boek.
Eerst het cijfer en daarna de dag raden tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:43 schreef DjeDje het volgende:
Aan alleen cijfers heb ik sowieso niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |