Wat is de vraag?quote:
ik word er niet warm vanquote:
Oh nu opeens wel oke? Eerst was je pedo zus zoquote:
Hier valt geen objectief antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef richolio het volgende:
Deze band werd gezien als vaandeldrager voor Generation X. Dus de stem van de generatie. Welke band is dit?
Johnny Deppquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef richolio het volgende:
Deze band werd gezien als vaandeldrager voor Generation X. Dus de stem van de generatie. Welke band is dit?
The Beatlesquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef richolio het volgende:
JONGEE ik heb het niet over ariana grande zoals ik net al 3x zeiquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nu opeens wel oke? Eerst was je pedo zus zo
Nirvanaquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef richolio het volgende:
quote:
spectrum & clarity waren wel okéquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zedd maakt wel leuke beats zo nu en dan
Linkin Park.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:56 schreef richolio het volgende:
Allemaal veel laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |