Nee heb gewoon sloom internetquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
die fokkit gaat ook altijd weg na het goede antwoord
Je hoeft er maar 1 te vervangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Kom op, dit zijn gratis punten. zo weinig reacties
Jij moet er nog 1 vervangen jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hoeft er maar 1 te vervangen
En die is wel goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
Haarlem
Zwolle
Groningen
Leeuwarden
Middelburg
Maastricht
Den Bosch
Den Haag
Arnhem
Assen
Lelystad
Utrecht
Leeuw, Olifant, Neushoorn, Nijlpaard, Tijger.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
Op een safari wil je natuurlijk de Big 5 spotten, benoem deze vijf dieren
3/5 goedquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Olifant, bizon, leeuw, giraffe, nijlpaard?
Zeg dan welkequote:
Jawolquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Olifant, Leeuw, buffel, neushoorn, luipaard
Zelfs tellen is te moeilijk voor jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef deadprez het volgende:
Olifant, leeuw, luipaard, neushoorn
had zijn post nog niet gezien en kon verder niks bedenkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs tellen is te moeilijk voor jou
Rome.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Oke een makkie. Waar kunnen we dit bewonderen?[ afbeelding ]
Si, grande bellissimoquote:
toegevoegdquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:06 schreef houdjemond het volgende:
Ello ik hoor nog als lijstjemeisje in de OP gaarne.
a zemmelquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
Tegenwoordig is deadprez het lijstjemeisje
ja ik zag het alquote:
Links rukkertje, ik wist het welquote:
Correct, nog 2.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
johnny knoxville, bam, ryan dunn, wee-man
Ding ding ding.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bam Margera
Knoxville
Dunn
Steve-0
Chris Pontius
Wee man
Ernst Heinzquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
INB4: Hoe heette de bakker waar de achterkleinzoon van Eva Braun altijd zijn halfje wit ging halen elke zondag?
helaasquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
INB4: Hoe heette de bakker waar de achterkleinzoon van Eva Braun altijd zijn halfje wit ging halen elke zondag?
Surinaamsquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Welke Afrikaanse roots heeft popartiest Stromae?
angolaquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Welke Afrikaanse roots heeft popartiest Stromae?
Juist ja. Je had net zo goed pools kunnen zeggenquote:
Man man man.quote:
Zuidafrikaansquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist ja. Je had net zo goed pools kunnen zeggen
Juistemquote:
Ja. Alsof het in die context bedoelt wordtquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Surinamers zijn gewoon Afrikaans hoor
ja alleen ligt het in zuid amerika, Fritsquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Surinamers zijn gewoon Afrikaans hoor
Dat nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Alsof het in die context bedoelt wordt
Hij is baas hequote:Op zaterdag 15 november 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
Rwandese
Die dude heet gewoon Paul van HaverToevallig net nog college tour met hem gekeken
Und?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja alleen ligt het in zuid amerika, Frits
quote:
Welk nummer en van wie is het?quote:I'm Utah, I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
Dumb nigga don't spend it as soon as you get it
And recognize I'm a captain and you a lieutenant
Je kent hem wel toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had natuurlijk moeten vragen waarom maar dat interesseert me niet
titel?quote:
quote:
welk nummer?quote:I'm Utah, I got multiple bitches
It's a new law keep a hold of yo riches
Dumb nigga don't spend it as soon as you get it
And recognize I'm a captain and you a lieutenant
Google?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Ice Cube- If I shoot up your college ain't nothin' to it Gangsta rap made me do it
Je zegt net dat je het al in het topic had gepost, dus ik copy paste het gewoon.quote:
jij mag de vraag wel stellenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Blijkbaar wil Isaac heel graag het punt en de vraag, dus ik vind het prima.
whaha baasquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
ice cube speelt ook in 22 jump street
Isaac mag het punt en ik de vraag hebben we net besloten.quote:
22 jump street issie ook geniaal, hij kan behoorlijk goed acterenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:58 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vond hem wel tof in xXx 2
Pauperfilm welquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
22 jump street issie ook geniaal, hij kan behoorlijk goed acteren
Jaaaaa. She aint messin with a broke niggah.quote:
Aightquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaaaaa. She aint messin with a broke niggah.
Lord Voldemortquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:06 schreef richolio het volgende:
In de tweede film uit de Harry Potter reeks, Harry Potter and the chamber of secrets, blijkt dat Tom Marvolo Riddle eigenlijk iemand anders was.
Waar is Tom Marvolo Riddle een anagram van?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik het voorzeg weet je het wel jè
Aragornquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie deed in de Lord of the Rings de volgende uitspraak:‘Far off yet is his doom, and not by the hand of Man shall he fall.’ over the Witch-King of Angmar?
LOTR niet gezien hebbenquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LOTR niet gezien hebben
SCHAAM JE SCHAAM JE SCHAAM JE
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LOTR niet gezien hebben
Tot dusver weten jullie hem ook niet...quote:
Godverquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LOTR niet gezien hebben
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:16 schreef richolio het volgende:
Of had ik dat ooit gezegdOok Star Wars niet
Vertel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb het opgezocht en volgens mij klopt je vraag niet.
Ja leukquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Andere vraag dan maar ..?
Dit ga ik echt niet allemaal lezen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
De confrontatie met de Tovenaar-koning vond niet plaats in Fornost maar daar ten westen van, bij het Avondschemermeer waar vroeger eens de trotse stad Annúminas had gestaan, de slag werd niettemin de Slag van Fornost genoemd. In het heetst van de strijd kwamen de elfen uit Rivendel onder leiding van Glorfindel te hulp. De Tovenaar-koning werd verslagen en Eärnur achtervolgde hem tot aan de Reuzenheide ten westen van de Nevelbergen. Eärnur wilde zijn achtervolging voort zetten maar Glorfindel hield hem tegen en deed zijn alom bekende voorspelling:
‘Zijn noodlot ligt nog veraf en hij zal niet vallen door de handen van een man.’
‘Far off yet is his doom, and not by the hand of Man shall he fall.’
Onwetendheid is dan ook een keuze.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit ga ik echt niet allemaal lezen.
whehe. vind het wel leuk dat jij dat zegtquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Onwetendheid is dan ook een keuze.
mooi wie gaat er bier halen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:26 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het centraal houden jongens!
1824quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het meest in de buurt.
Werking van de psyche.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom las ik Eerstewereldoorlog-tentoonstelling?
Ben ik geobsedeerd door Adolf Hitler?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Werking van de psyche.
1852quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |