Dan nog.... die zonnepanelen wekken niet genoeg op om hem gelijk weer tot leven te kunnen wekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Nog zo'n drie kwartier communicatie mogelijk voor Rosetta weer buiten bereik komt. Tenzij Philae door stom toeval of pure magie vol in de zon komt te staan is dat echt het einde.
Er wordt hier beweerd van wel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Volgens mij haal je twee dames door elkaar? Die ene met bril in de flight control room hoort natuurlijk wel degelijk bij het project, die twitteraar niet.
Sure...quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Komen julie binnenkort ook meekijken in m'n topic over New Horizons?
"Nog drie weken en dan gaan we New Horizons wakker maken!
Nog zo’n drie weken en dan haalt NASA ruimtesonde New Horizons uit zijn achttiende winterslaap. Daarna is het even gedaan met de rust voor New Horizons: het is na een reis van negen jaar tijd voor de ontmoeting met Pluto!"
W&T / New Horizons: De reis naar Pluto (en verder)
Ik zag die twitteraar niet op de livefeed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Er wordt hier beweerd van wel.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Nog zo'n drie kwartier communicatie mogelijk voor Rosetta weer buiten bereik komt. Tenzij Philae door stom toeval of pure magie vol in de zon komt te staan is dat echt het einde.
hu wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Er wordt hier beweerd van wel.
Ok dan worden er personen verward denk ik zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik zag die twitteraar niet op de livefeed.
Stoute Neilquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef nikao het volgende:
[..]
Sure...
Wel jammer dat Pluto gedurende die 9 jaar afgezet is als planeet....
Die twitteraar krijgt de hele tijd de zwarte piet toegespeeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Volgens mij haal je twee dames door elkaar? Die ene met bril in de flight control room hoort natuurlijk wel degelijk bij het project, die twitteraar niet.
Met alle respect is dat natuurlijk veel minder spannend. Hoewel in er naar uitkijk om de resultaten te zien vanuit wetenschappelijk perspectief is de amusementswaarde ongeveer nul met een responsetijd van negen uur en metingen die zes maanden duren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Komen julie binnenkort ook meekijken in m'n topic over New Horizons?
"Nog drie weken en dan gaan we New Horizons wakker maken!
Nog zo’n drie weken en dan haalt NASA ruimtesonde New Horizons uit zijn achttiende winterslaap. Daarna is het even gedaan met de rust voor New Horizons: het is na een reis van negen jaar tijd voor de ontmoeting met Pluto!"
W&T / New Horizons: De reis naar Pluto (en verder)
Waarom? Planeten zijn we al genoeg geweest, Dwergplaneten nog niet! Weer een First Time Ever.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:11 schreef nikao het volgende:
[..]
Sure...
Wel jammer dat Pluto gedurende die 9 jaar afgezet is als planeet....
Heb ook nergens gezegd dat het even spannend of spannender zou zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met alle respect is dat natuurlijk veel minder spannend. Hoewel in er naar uitkijk om de resultaten te zien vanuit wetenschappelijk perspectief is de amusementswaarde ongeveer nul met een responsetijd van negen uur en metingen die zes maanden duren.
dat, dank voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Heb ook nergens gezegd dat het even spannend of spannender zou zijn
het blijft fascinerend
en je subtekst snijdt heen hout maat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met alle respect is dat natuurlijk veel minder spannend. Hoewel in er naar uitkijk om de resultaten te zien vanuit wetenschappelijk perspectief is de amusementswaarde ongeveer nul met een responsetijd van negen uur en metingen die zes maanden duren.
Tevens is in dit topic dus wel plek voor spam over andere missies maar zodra ik iets over mars of kernenergie zeg word ik teruggefloten.
twitter:Philae_Ptolemy twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:15:35What's going on here then? http://t.co/mtWyJJKYIw reageer retweet
Zal ik doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:14 schreef nikao het volgende:
Bereid maar een topic voor alvast voor Hayabusa 2, lancering november 30
twitter:ESA_Rosetta twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:10:17I like this experiment
MT @Philae2014: I’ll use my remaining energy to "communicate" between @ESA_Rosetta and myself with @ConsertRosetta reageer retweet
terechtquote:
Heel knap inderdaad. Er komt zo verschrikkelijk snel en veel informatie vrij via allerlei kanalen... Petje af. Dat geeft deze missie voor mensen thuis echt een enorme boost.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:17 schreef nikao het volgende:
Ik vind de communicatie van ESA wel briljant hoor. Ze hebben het echt een 'menselijk' gezicht gegeven... ook tussen Rosetta en Philae onderling... goed gedaan!twitter:ESA_Rosetta twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 01:10:17I like this experiment
MT @Philae2014: I’ll use my remaining energy to "communicate" between @ESA_Rosetta and myself with @ConsertRosetta reageer retweet
zou hij überhaupt meer dan 8 uur geslapen in alle afgelopen dagen bij elkaar?quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:18 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Wat lijkt die gast veel op Einstein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |