Lekker voor je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:42 schreef PussySlayer het volgende:
ik weet ook nog een leuke vraag wat uranium gerelateerd is maar ik heb de vraag niet goed
beta-vervalquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
234U → 230Th + 4He
235U → 231Pa + 4He
hoe noem je de exacte naam van deze reactie
kernreactiequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
234U → 230Th + 4He
235U → 231Pa + 4He
hoe noem je de exacte naam van deze reactie
Jij loopt hier altijd bietje biggie te doen en zo, maar volgens mij heet jij gewoon Hendrik-Jan en zit je op een lokale gymnasiumschool.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb het over de naam van de radiometrische datering die ten gronde ligt aan de reactie en daarmee de naam geeft
Ik snap de vraag ook niet helemaalquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij loopt hier altijd bietje biggie te doen en zo, maar volgens mij heet jij gewoon Hendrik-Jan en zit je op een lokale gymnasiumschool.
zemmeltje
het lijkt me evident dat je op een lokale middelbare school zit, waarom zou je 3 uur gaan reizen ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij loopt hier altijd bietje biggie te doen en zo, maar volgens mij heet jij gewoon Hendrik-Jan en zit je op een lokale gymnasiumschool.
zemmeltje
Dank je voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het lijkt me evident dat je op een lokale school zit, waarom zou je 3 uur gaan reizen ofzo!!
Oké Hendrik-Jan.quote:
Ik heb in ieder geval echt geen idee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog antwoord op de vraag of alleen maar gefrustreerde mensen ?!
Dit, of een hele goeie zoekmachinequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
zemmeltje
Kan je wellicht de vraag op een alternatieve manier stellen. Dan weet ik het misschien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog antwoord op de vraag of alleen maar gefrustreerde mensen ?!
waarom zou je niet biggie kunnen zijn en slim tegelijk a zemmertjequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit, of een hele goeie zoekmachine
Dat past niet binnen ons beperkte wereldbeeld. We blijven FOK!kers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom zou je niet biggie kunnen zijn en slim tegelijk a zemmertje
Ik dacht iets van koolstofdatering of zo... Maar dit is uranium. Uraniumdatering?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Dafuq is een radiometrische datering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |