het lijkt me evident dat je op een lokale middelbare school zit, waarom zou je 3 uur gaan reizen ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij loopt hier altijd bietje biggie te doen en zo, maar volgens mij heet jij gewoon Hendrik-Jan en zit je op een lokale gymnasiumschool.
zemmeltje
Dank je voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het lijkt me evident dat je op een lokale school zit, waarom zou je 3 uur gaan reizen ofzo!!
Oké Hendrik-Jan.quote:
Ik heb in ieder geval echt geen idee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog antwoord op de vraag of alleen maar gefrustreerde mensen ?!
Dit, of een hele goeie zoekmachinequote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij loopt hier altijd bietje biggie te doen en zo, maar volgens mij heet jij gewoon Hendrik-Jan en zit je op een lokale gymnasiumschool.
zemmeltje
Kan je wellicht de vraag op een alternatieve manier stellen. Dan weet ik het misschien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
krijg ik nog antwoord op de vraag of alleen maar gefrustreerde mensen ?!
waarom zou je niet biggie kunnen zijn en slim tegelijk a zemmertjequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit, of een hele goeie zoekmachine
Dat past niet binnen ons beperkte wereldbeeld. We blijven FOK!kers.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom zou je niet biggie kunnen zijn en slim tegelijk a zemmertje
Ik dacht iets van koolstofdatering of zo... Maar dit is uranium. Uraniumdatering?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:06 schreef jatochneetoch het volgende:
Dafuq is een radiometrische datering.
Je kunt wel slim zijn maar het type dat jij pretendeert te zijn staat nou niet echt bekend om grote algemene kennis. Dus ik sluit me bij dp aan dat je gewoon braaf aan je 1080 urennorm hebt voldaan op het lokale gymnasiumquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom zou je niet biggie kunnen zijn en slim tegelijk a zemmertje
welk type pretendeer ik te zijn dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt wel slim zijn maar het type dat jij pretendeert te zijn staat nou niet echt bekend om grote algemene kennis. Dus ik sluit me bij dp aan dat je gewoon braaf aan je 1080 urennorm hebt voldaan op het lokale gymnasium
Dat weet je bestquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk type pretendeer ik te zijn dan?
een brakkaboi zoals ik benquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welk type pretendeer ik te zijn dan?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |