Ik vond hem wel sterk. Spannend, zet je af en toe op het verkeerde been, en goede cast ook.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe was Gone Girl nou? Ben wel benieuwd.
Typisch Fincher dus?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond hem wel sterk. Spannend, zet je af en toe op het verkeerde been, en goede cast ook.
Zo kun je het zeggen ja.quote:
Balenquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:09 schreef picodealion het volgende:
Nee, was al uitverkocht toen ik kaartjes wilde bestellen
Hoe fok jij tijdens het werk, met je mobiel ofzo?quote:
Ik was niet benieuwd naar je hele dagindeling hoorquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:41 schreef wyccie het volgende:
Heeeeerlijk hardgelopen. Cadeautjes en boodschappen gehaald. Was gedraaid.
Zo koken en cadeautjes inpakken. Waarschijnlijk nog een filmpje kijken.
Neequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Balen![]()
Wat een stilte hier, hebben jullie vandaag nog wat leuks gedaan met het mooie weer?
Si senor. Al heb ik voor muziekale ondersteuning mijn laptop hier staanquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoe fok jij tijdens het werk, met je mobiel ofzo?
[..]
Ik was niet benieuwd naar je hele dagindeling hoor, ging het hardlopen goed ja? Bij mij ging het fietsen echt kut, maar wel lekker weer een flinke afstand weggetrapt.
Ik hoop op Lewisquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:59 schreef JayHovah het volgende:
Voor degene die Formule 1 nog een beetje volgen:
Wie gaat het worden morgen? Nico of Lewis?
Heeft ie tattoo echt? Wist ik geeneens...quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik hoop op een velle strijd tussen de 2 heren. Maar dan wel met een overwinning voor Lewis. Met zijn 44 achter zijn oor ge-inked
Ik wil het wel weten hoor wyccie! Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:12 schreef wyccie het volgende:
Misschien wil je wel weten wat ik ga eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |