abonnement Unibet Coolblue
pi_146907865
Waarom ging het lopen lekker wyccie?
pi_146908082
Daar zit ik dan met mijn good noodles :')
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146908370
Het eten is al op. Morgen hetzelfde.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:33 schreef Robby87 het volgende:
Waarom ging het lopen lekker wyccie?
Waarom niet?
pi_146908432
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:51 schreef wyccie het volgende:
Het eten is al op. Morgen hetzelfde.

[..]

Waarom niet?
Geen idee? Maar je legde de nadruk op dat het heerlijk was.
pi_146908675
Ja, het was ook echt heerlijk vanochtend.
Superfijn weer om te lopen. Blauwe lucht, zonnetje. En ik liep prettig op een laag tempo.
pi_146910245
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:33 schreef DragonFodder het volgende:
Mracle on 34th street?
Draakje, hoe is het nu met je astma?
pi_146912128
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 20:04 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Heeft ie tattoo echt? Wist ik geeneens...

Kijk, Lewis hoeft niet de overwinning te riskeren als Nico voor hem rijd, andersom wel. Dus laten we hopen dat Nico z'n start verkloot en Lewis op kop komt en daardoor idd een felle strijd komt.

Had je het al gehoord dat de Red Bulls terug gezet zijn?
Met een illegale constructie van de voorvleugels. Valt me nog mee dat ze niet zijn uitgesloten van de race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_146913138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 22:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Met een illegale constructie van de voorvleugels. Valt me nog mee dat ze niet zijn uitgesloten van de race.
Vanmorgen op de BBC was nog een reportage dat de nieuwe chief designer van McLaren de voorvleugel van Red Bull heeft gekopieerd (zijn vorige baas: Red Bull). Valt mee dat hun niet zijn gediskwalificeerd...
pi_146917057
Wanneer is er wel een gedaan tegen red bull. Die zijn toch net zo heilig als dat steigerende paard
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146933049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:

[..]

Draakje, hoe is het nu met je astma?
Wel beter nu, thanks :)
Nog wel veel benauwd en hoesten, maar niet meer zo erg als vorige week. Nu morgen mijn oren ff uit laten spuiten en dan staan alle kanalen weer min of meer open :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146933087
Fuck, heb ik net een deal gesloten voor het verkopen van een Nintendo64 met vier spellen, blijken enkele van die spellen collector's items te zijn. Ik ga morgen een set verkopen die het driedubbele waard is :'(
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146933165
*O* Lewis *O*

Prachtig om te zien hoe geėmotioneerd hij was op het podium, respect. De manier waarom Nico uiteindelijk het veld moest ruimen was wel jammer voor hem, hij verdiende een betere afsluiten.

Toch wel vreemd, elke keer als Lewis z'n vader in beeld kom denk ik elke keer dat het de verdwenen broer van Don Cheadle moet zijn...



Ik kwam net deze jeugdfoto nog tegen van Lewis en Nico...


[ Bericht 26% gewijzigd door JayHovah op 23-11-2014 19:08:25 ]
pi_146933510
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Fuck, heb ik net een deal gesloten voor het verkopen van een Nintendo64 met vier spellen, blijken enkele van die spellen collector's items te zijn. Ik ga morgen een set verkopen die het driedubbele waard is :'(
Jij kijkt niet eerst op internet voordat je iets wil verkopen?
pi_146934610
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2014 19:13 schreef Sands het volgende:

[..]

Jij kijkt niet eerst op internet voordat je iets wil verkopen?
De volgende keer wel ja :(
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146934740
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
Fuck, heb ik net een deal gesloten voor het verkopen van een Nintendo64 met vier spellen, blijken enkele van die spellen collector's items te zijn. Ik ga morgen een set verkopen die het driedubbele waard is :'(
Het leven is veel meer waard dan die spellen.

Of zo. Ik probeer je op te beuren. :@
pi_146935373
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 19:43 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

De volgende keer wel ja :(
Achja de koper zal wel blij zijn met zo'n koopje.
pi_146936110
Wij hebben zojuist Topic #2000 behaalt.. als onze buren mogen jullie ons in het TVSC feliciteren.. Hier -> TV / [TV SC #2000] Eerste uitzenddag van Z@ppelin.

Ik feliciteer jullie over een aantal jaar als jullie topic #500 halen :) :*
Ze smelten de kazen!
pi_146936268
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
Ik feliciteer jullie over een aantal jaar als jullie topic #500 halen :) :*
Is dat rond dezelfde tijd dat jullie de pubertijd zijn gepasseerd? Nee je heb gelijk, dat zal NOG langer duren :P
pi_146936277
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 19:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het leven is veel meer waard dan die spellen.

Of zo. Ik probeer je op te beuren. :@
Lief van je :*

Ik heb er niet zoveel last van hoor, gistermiddag dacht ik nog: mooi als ik er 50¤ voor krijg. Dat is al verdubbeld, maar het had 300 kunnen zijn. Maar het is maar virtuele winst, en ik vind het ergens wel leuk dat de koper een meevallertje heeft :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146936413
quote:
2s.gif Op zondag 23 november 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
Wij hebben zojuist Topic #2000 behaalt.. als onze buren mogen jullie ons in het TVSC feliciteren.. Hier -> TV / [TV SC #2000] Eerste uitzenddag van Z@ppelin.

Ik feliciteer jullie over een aantal jaar als jullie topic #500 halen :) :*
Done.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146936606
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 20:34 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Done.
Waarom?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146936694
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146936770
Je bent veel te aardig
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_146937228
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Je bent veel te aardig
zou je ook eens moeten proberen. Wordt de wereld veel leuker van :Y
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146937732
quote:
3s.gif Op zondag 23 november 2014 20:53 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

aardig
zou je ook eens moeten proberen. Wordt de wereld veel leuker van :Y
[/quote]

Van te aardige mensen word de wereld niet leuker van. Ik ben al aardig en sympathiek genoeg
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')