quote:
quote:
Baphan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kut ik weet het, een giframp in zo'n Indiaas stadje, maar ik weet niet meer hoe de stad heet
Als je het bedrijf weet te noemen tel ik hem ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kut ik weet het, een giframp in zo'n Indiaas stadje, maar ik weet niet meer hoe de stad heet
Toch een schouderklopje voor mezelf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit reken ik goed. Union Carbide was het. En het stadje heette Bhopal
Sowieso mensen die niet in de buitenlucht schijtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is net poepen op een gesloten wc.
Zonder jou had ik het niet geweten!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch een schouderklopje voor mezelf.
Ja, dankzij jou werd het geraden denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch een schouderklopje voor mezelf.
Rheinheitsgebot, dat alleen bronwater gebruikt mag worden in bier, 16e eeuw?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
Wat wordt gezien als de eerste warenwet ter wereld, waar komt hij vandaan, welke eeuw is hij ontstaan en wat houdt die warenwet in?
Thora. Religieuze wetten. Israel en 10 eeuwen V.C of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
Wat wordt gezien als de eerste warenwet ter wereld, waar komt hij vandaan, welke eeuw is hij ontstaan en wat houdt die warenwet in?
Naam en eeuw zijn goed. Aan de naam zie je dat het Duitsland is, maar iets specifieker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Rheinheitsgebot, dat alleen bronwater gebruikt mag worden in bier, 16e eeuw?
BaYERN.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Naam en eeuw zijn goed. Aan de naam zie je dat het Duitsland is, maar iets specifieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |