Ait, post ik ook wel nieuwe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef HPLC het volgende:
Thatismyopinion had het goed. TS, kan je bij hem + 1 doen?
Danny BV.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Speciaal voor deadprez:
Hoe het het bedrijf waar FOK! eigendom van is?
kyara?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Speciaal voor deadprez:
Hoe het het bedrijf waar FOK! eigendom van is?
Kyala?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen
Het lijkt er wel een beetje op
hmzquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen
Het lijkt er wel een beetje op
hehehquote:
Bijna.quote:
Kijaraquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die y weglaten en even husselen
Ja, heb het al opgezocht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die y weglaten en even husselen
quote:
quote:"Kajira is the term for "slave-girl" in John Norman's Gor novels. Slaves in the Gorean lifestyle will refer to themselves as kajirae. The phrase "la kajira" is said to mean "I am a slave." in the Gorean language, the most widely-spoken lingua franca in the known regions of the planet Gor (this is one of the few complete Gorean-language sentences given in the Gor novels)."
Dat is uh.. een beetje vreemd.quote:
quote:
Even allemaal lachen jongens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien de snelheid van het forum dacht ik aan FYRA.
Hahaha.
Haha.
Ha.
HIquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien de snelheid van het forum dacht ik aan FYRA.
Hahaha.
Haha.
Ha.
Ja Ted.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny was toch ook slaaf van zijn maat die er met het geld vandoor ging en verder alleen zat te chillen in Thailand
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Danny was toch ook slaaf van zijn maat die er met het geld vandoor ging en verder alleen zat te chillen in Thailand
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is er niet zo'n trombone-ikoontje?
brabantquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef Klaploper het volgende:
Wat is de grootste provincie van Nederland? Een keer antwoorden, meerder antwoorden tel ik niet mee.
fLEVOLANDquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef Klaploper het volgende:
Wat is de grootste provincie van Nederland? Een keer antwoorden, meerder antwoorden tel ik niet mee.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef deadprez het volgende:
Misschien niet qua oppervlakte, maar dat doet er niet toe.
hehehquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ted Reinewald
Hoeveel punten erbij?
Witte wieven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Hoe noemde men vroeger de fosfordampen die licht veroorzaakten, en aangezien werden voor de zieltjes van ongedoopte vroeg overleden babies?
Hint: er is een Suske en Wiske album die het deels als titel heeft.
CoDanTed is het antwoord.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef raptorix het volgende:
Ted Reinewald, ik deed 450x zaken met Danny, echt fantastisch!
quote:
Acda?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef dasorakel het volgende:
Wie speelde willem in de serie allstars?
Fuck youuuquote:
Ik ken het liedje ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Heel die serie nooit gezien trouwens alleen de film All Stars 2
Ik had geen inspiratie. Zit nu te kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Heel die serie nooit gezien trouwens alleen de film All Stars 2
Hij is dood.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:14 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ik had geen inspiratie. Zit nu te kijken
Dat is niet rullevant.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
In 1598 was het niet echt druk in Australië
Ja, en ze waren hartstikke lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
Dodo's waren toch die diertjes die daar nooit een natuurlijke vijand hadden toch? En daarom een beetje te tam waren ofzo.
Mauritiusquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
Op welk onbewoond eiland werd in 1598 door Nederlanders de dodo ontdekt?
Heheh, ja klopt iddquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, en ze waren hartstikke lelijk.
Ja, daarom waren ze zo makkelijk te vangenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
Dodo's waren toch die diertjes die daar nooit een natuurlijke vijand hadden toch? En daarom een beetje te tam waren ofzo.
Zielig wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, daarom waren ze zo makkelijk te vangen
I.t.t. de Quagga'squote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ja, en ze waren hartstikke lelijk.
Walgvogelquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over de bijnaam kan je een leuke vraag stellen btw
1995quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef dasorakel het volgende:
In welk jaar is deze inspirerende game gelanceerd?
[ afbeelding ]
1992quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef dasorakel het volgende:
[ afbeelding ]
1993quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef dasorakel het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:20 schreef dasorakel het volgende:
[ afbeelding ]
Sjezus zelfs ik moest het opzoekenquote:
Lekker indoor met GAEquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:23 schreef dasorakel het volgende:
Helemaal ziek gespeeld toen. Was toen zo geweldig getekend..... Bij fifa 95 vielen mn ogen bijna uit de kassen zo realistisch
Wanneer heb ik dit gezegdquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij mist echt een stukje algemene ontwikkeling
~ datismijnmening
5 Jacksons.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Uit welke wereldberoemde artiesten bestond de kortstondige supergroep The Traveling Wilburys? Het waren er vijf.
Ik kom niet verder dan wat ik net al noemde.quote:
eltonquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De zanger van de HOGE NOTEN ("In Dreams", "Crying", "Only the Lonely") en de zonnenbril...
Bobquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef Klaploper het volgende:
Zanger Bob, Rinus, Rapper Sjors en Henk en Anita.
Yep, da's nummer drie, die geef ik je, Jeff Lynnequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef SideEffect het volgende:
Zit die kerel van de The Electric Light Orchestra er ook niet bij? Ik ben zijn naam alleen kwijt...
Tom Robinson?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bob Dylan
George Harrison
Jeff Lynne
Roy .........
Tom ........
Ja!quote:
Bob Dylanquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bob Dylan
George Harrison
Jeff Lynne
Tom Petty
Roy O.......
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Bob Dylan
George Harrison
Jeff Lynne
Tom Petty
Roy Orbison
Goed nummer wel.quote:
1: Toto69: 71quote:
Wat is er?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhh
Huh, hoe bedoel je?quote:
Dat was dat russische schip volgens mijquote:
De Rainbow Warrior werd wel tot zinken gebracht, misschien dat je dat bedoelt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef dasorakel het volgende:
[..]
hehe volgens mij zit ik met verkeerde naam in mn kop
Arctic Sunrise is van Greenpeace toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was dat russische schip volgens mij
Ohja dat was hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arctic Sunrise is van Greenpeace toch?
quote:
quote:
Baphan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kut ik weet het, een giframp in zo'n Indiaas stadje, maar ik weet niet meer hoe de stad heet
Als je het bedrijf weet te noemen tel ik hem ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
Kut ik weet het, een giframp in zo'n Indiaas stadje, maar ik weet niet meer hoe de stad heet
Toch een schouderklopje voor mezelf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit reken ik goed. Union Carbide was het. En het stadje heette Bhopal
Sowieso mensen die niet in de buitenlucht schijtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is net poepen op een gesloten wc.
Zonder jou had ik het niet geweten!quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch een schouderklopje voor mezelf.
Ja, dankzij jou werd het geraden denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch een schouderklopje voor mezelf.
Rheinheitsgebot, dat alleen bronwater gebruikt mag worden in bier, 16e eeuw?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
Wat wordt gezien als de eerste warenwet ter wereld, waar komt hij vandaan, welke eeuw is hij ontstaan en wat houdt die warenwet in?
Thora. Religieuze wetten. Israel en 10 eeuwen V.C of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Klaploper het volgende:
Wat wordt gezien als de eerste warenwet ter wereld, waar komt hij vandaan, welke eeuw is hij ontstaan en wat houdt die warenwet in?
Naam en eeuw zijn goed. Aan de naam zie je dat het Duitsland is, maar iets specifieker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Rheinheitsgebot, dat alleen bronwater gebruikt mag worden in bier, 16e eeuw?
BaYERN.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Naam en eeuw zijn goed. Aan de naam zie je dat het Duitsland is, maar iets specifieker.
Bedoel je qua regio?quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Naam en eeuw zijn goed. Aan de naam zie je dat het Duitsland is, maar iets specifieker.
Yes. Nu nog wat hij voorschrijft.quote:
Hop, water, gerst, geen onnatuurlijke zoetstoffen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Yes. Nu nog wat hij voorschrijft.
Typisch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoewel ik sowieso gelijk heb met de Thora
1: Toto69: 71quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hop, water, gerst, geen onnatuurlijke zoetstoffen.
Als Marijnissen al iemand eruit flikkert... mooie communistquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
Zal wel terecht zijn geweest als Marijnissen hem eruit flikkerde.
Het ging over het SP-salarisquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:18 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Als Marijnissen al iemand eruit flikkert... mooie communist
gerard balthazarquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Wie was de moordenaar van Willem van Oranje, in welk jaar pleegde hij deze moord en onder welke valse naam ging hij te werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |