ahaha deadprez heeft geen econometrie gestudeerdquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Goed, ik ga maar even iets anders doen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahaha deadprez heeft geen econometrie gestudeerd
Ik ook niet gelukkigquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Man man manquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik heb zelfs mijn vwo wis-B gefaald![]()
![]()
![]()
ik heb theoretische leerweg gedaan weet niet eens wat wis-b isquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik heb zelfs mijn vwo wis-B gefaald![]()
![]()
![]()
Dat sowieso, ik merk dat heel veel van mijn wis- natuur- scheikunde is weggezaktquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man manIk heb het na 2 jaar flink verleerd merk ik
stijfje gekregen bij deze gedachtequote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zie deadprez in de kont van houdjemond kruipen dan
Zoef de haasquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef HPLC het volgende:
Noem 5 personages uit de Fabeltjeskrant. Meneer de Uil (die met die vuile onderbroek) mag niet meedoen.
Allen in 1 post uiteraard
Buurman bolderbast, willy wortel, govert goudglans, oma duck en lizzyquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef HPLC het volgende:
Noem 5 personages uit de Fabeltjeskrant. Meneer de Uil (die met die vuile onderbroek) mag niet meedoen.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:44 schreef HPLC het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |