Ze vinden de nectar van die vieze Duitsers niet lekkerquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef Targaryen het volgende:
Wat maakt een vlinder endemisch dan eigenlijk?
Reken hem goed. Het is de grote vuurvlinder (Lycaena dispar batava).quote:
Je bent te dom voor deze quizquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
godverdomme al keilang geen punt gekregen, kutquiz [ afbeelding ]
Wat zijn je specialiteiten? Dan zal ik de volgende vraag in die categorie stellenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
godverdomme al keilang geen punt gekregen, kutquiz [ afbeelding ]
ik heb meer punten dan jijquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je bent te dom voor deze quiz
Muziek, voornamelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zijn je specialiteiten? Dan zal ik de volgende vraag in die categorie stellen
Je leeft nog, het bleek heeft nog niet met je afgerekend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Je bent te dom voor deze quiz
nog niet aan begonnenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je leeft nog, het bleek heeft nog niet met je afgerekend?
Ik ben ook domquote:
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
nog niet aan begonnen
[..]
Ik ben ook dom
Ach, Etto plaatst nu een geschiedenisvraagquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Muziek, voornamelijk.En vragen over FOK!.
Herculesquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Het doen van nutteloos werk wordt ook wel gekoppeld aan een Griekse legende... hoe heeft de hoofdpersoon daaruit?
naam?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:28 schreef jatochneetoch het volgende:
ja die man die die steen omhoogrolt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |