SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sus..quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
Kk eens op met die sletteplaatjes. Het is hier Gym niet.
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhhquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou vragen. Waarschijnlijk wel dus.
Ben blij dat jij zoveel om mijn veiligheid geeft vriend. Dat betekent veel voor me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef Peunage het volgende:
Ik zou daar eerst een kettingkast op zetten en verlichting. Veiligheid eerst.
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoo awkward was dat. Ik dacht huh. Hhhhhhhh
HAHAHAHA. Ik moest lachen, want ik staarde echt lang je auto in van huh komt bekend voor. En toen dacht ik shit awkward ik zit hem gewoon aan te staren zo lang en stel hij is dat niet, en toen ging ik stuk door mezelf. En een vrouw die me voorbij liep dacht echt wtf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat was te zien. Je liep gewoon door zonder om te kijken. Daardoor twijfelde ik even of jij het wel was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |