De normale burger heeft er geen last van en hun kinderen doen het qua opleidingsniveau beter hun autochtone leeftijdsgenoten. Wat de Chinezen onderling uitvreten moeten ze maar zelf weten. De burger wilt zo min mogelijk overlast in zijn buurt. Afpersing etc ziet men ziet zo snel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tja men roept altijd wel dat Chinezen het goed doen maar ze integreren amper, er is veel criminaliteit en ze staan consequent in de lijst snelst groeiende groep allochtonen. Maqr ja, straatroof is leuker voor de media, trekt meer kijkers
De meeste allochtonen komen nu vooral uit Oost-Europa. Mede dankzij de vooral pro-Europese autochtone stem tijdens de verkiezingen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe groot is dan de netto instroom van allochtonen over de afgelopen jaren?
De Nederlandse identiteit wordt vooral door de Amerikanisering weggevaagd. Kijk maar eens wat voor soort kleding je draagt, welke muziek je luistert en naar wat voor films je meestal op tv kijkt. Of kijk eens naar de vele fastfoodketens in het straatbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:37 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ja wat de Nederlander allemaal vind is niet belangrijk. Belasting betalen en verder je bek houden. Links zal niet rusten voordat de Nederlandse identiteit volledig is weggevaagd.
Dat kan niet vanwege de EU.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:56 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan deze olievlek wel een halt toeroepen door een strenger immigratie/asielbeleid, danwel de grenzen volledig sluiten.
Zoals de influx van West-Europese immigranten in Amerika, Canada, Australië en Zuid-Afrika?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:30 schreef Twiitch het volgende:
En terecht natuurlijk. De demografische verandering die veel westerse landen de laatste 40 jaar hebben meegemaakt is ongekend. In minder beschaafde landen was er al lang oorlog geweest bij dergelijke volksverhuizingen.
Dan gooi je het kind weg met het badwater.quote:Op zondag 16 november 2014 07:31 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Daarom uit de EU, en zo snel mogelijk.
Welk kind?quote:Op zondag 16 november 2014 07:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan gooi je het kind weg met het badwater.
De samenwerking in de EU heeft ontegensprekelijk voor voordelen gezorgd, ook voor Nederland. Een betere onderhandelingspositie op de wereldmarkt en een versterking van onze rol als transportland bijvoorbeeld. Dat zijn dingen die je weer verliest als je uit de EU stapt.quote:
Neehoor. Per saldo is er geen voordeel.quote:Op zondag 16 november 2014 08:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De samenwerking in de EU heeft ontegensprekelijk voor voordelen gezorgd, ook voor Nederland.
1) Dat lijkt met sterk.quote:Op zondag 16 november 2014 08:25 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Neehoor. Per saldo is er geen voordeel.
Per saldo heh. Dus onder de streep. Is er meer nadeel dan voordeel.quote:
Omdat ik geen enkel vertrouwen heb ik die aanpak. De EU gaat nooit meer wat worden. Teveel tegengestelde belangen.quote:2) We kunnen het helemaal afschaffen, of we kunnen de verlieslatende onderdelen zoveel als mogelijk afschaffen en de voordelen behouden.
Waarom zouden we daar niet voor kiezen?
Zoals ik al zei: dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 16 november 2014 11:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Per saldo heh. Dus onder de streep. Is er meer nadeel dan voordeel.
Tegengestelde belangen? Van wie? Hebben we niet allemaal hetzelfde doel: er financieel op vooruitgaan?quote:[..]
Omdat ik geen enkel vertrouwen heb ik die aanpak. De EU gaat nooit meer wat worden. Teveel tegengestelde belangen.
nee,quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:56 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Nee, maar je kan deze olievlek wel een halt toeroepen door een strenger immigratie/asielbeleid, danwel de grenzen volledig sluiten.
misschien maar weer ouderwets praten over "buitenlander" ipv de gedefinieerde "allochtoon"?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:19 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Nee, definitie zoals die vastgelegd is door CBS.
En ik denk dat veel mensen daarover niet eens zijn.
Het is nogal onrealistisch te stellen dat de Oostbloklanden hun voordeeltje (hun paupers naar het rijke west-Europa kunnen laten migreren) laten vervallen. Dat gaat het waarschijnlijk niet worden.quote:Op zondag 16 november 2014 09:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
1) Dat lijkt met sterk.
2) We kunnen het helemaal afschaffen, of we kunnen de verlieslatende onderdelen zoveel als mogelijk afschaffen en de voordelen behouden.
Waarom zouden we daar niet voor kiezen?
Misschien eens een idee om ze mensen te noemen? Ik noem maar wat hoor. En de onaangepaste relschoppers het land uit te flikkeren en de deuren te sluiten voor laagopgeleide (Oost-Europese) migranten.quote:Op zondag 16 november 2014 11:38 schreef Simba het volgende:
[..]
misschien maar weer ouderwets praten over "buitenlander" ipv de gedefinieerde "allochtoon"?
Gedaan. Kreeg na een aantal reacties kinderachtige verweren gericht op de man om de oren, nadat je al je kruit had verschoten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Inderdaad. Je zou het eens moeten proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |