quote:Op maandag 12 januari 2015 10:42 schreef runninglinda het volgende:
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...SPOILER: verslagje Saucony Heuvelland Trail 30kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte versie: Modder, nog meer modder, en ja nog meer modder!!
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?F means you're fucked
nee hoor, ik heb gisteren ook stukken gewandeld, zeker bergop.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?
Tijd boeit mij ook niet zo. Maar moeten lopen in plaats van rennen omdat t niet vol te houden is voelt toch een beetje als falen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is helemaal nix mis met wandelen tijden eens trail volgens mij...
Of ben ik de enige die het echt totaal niet boeit hoe lang ie onderweg is bij zoiets?
Soms is lopen tijdens een trail juist verstandig je krachten sparenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Tijd boeit mij ook niet zo. Maar moeten lopen in plaats van rennen omdat t niet vol te houden is voelt toch een beetje als falen.
Maar t was mijn eerste echte trail. Ben nu een ervaring rijker. En weet nu beter wat ik n volgende keer kan verwachtten al zijn de verschillen tussen trails groot ook ivm verschillen in parkoers en wisselende weersinvloeden.
Weinig zinvol iddquote:Op maandag 12 januari 2015 14:24 schreef Guard het volgende:
Ik kwam er gisteren trouwens een voorbij, die had zijn metronoom piepjes op zijn horloge (of foon) aanstaan....
Ik vermoed dat het zijn eerste trail was
en een zooitje waarschijnlijk, die andere groep weet nu niet meer hoe laat ze startenquote:
Dat worden panoramafoto'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:05 schreef Guard het volgende:
[..]
en een zooitje waarschijnlijk, die andere groep weet nu niet meer hoe laat ze starten
En er kan wel een beroepsfotograaf mee voor de start en aankomstfoto, als iedereen daar tegelijkertijd is
Is in onze vakantiequote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef Guard het volgende:
Morgen start de inschrijving voor de VeluweZoom trail, ook een mooie
Klinkt wel OK! Maar denk dat er dit jaar geen NL-races in zitten als ik zo naar onze vakantiedagenindeling kijk...quote:
Wat rot!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:02 schreef Guard het volgende:
Ik heb nog ruim 9 weken op te maken in 2015, en dat is na aftrek van de collectieve sluitingsdagen
quote:Beste Trailer,
Afgelopen jaar was je één van de deelnemers aan de BUFF® Veluwezoomtrail. Wij willen je op deze
manier informeren dat de inschrijving van de 6
de editie van de BUFF® Veluwezoomtrail op woensdag
14 januari om 08:00 uur open gaat.
De Veluwezoomtrail zal dit jaar gehouden worden in het weekend van 27 en 28 juni.
Wat is nieuw dit jaar?
De uitbreiding naar een tweedaags trail evenement voor het hele gezin. Op zaterdagochtend
beginnen de tweedaagse lopers met 10 km. Vervolgens is de jeugd aan de beurt met een Kidstrail.
Voor de allerjongsten van 6 tot 12 jaar is er een parcours van 1.5 km uitgezet en voor de jeugd van 12 t/m 18 is er een trail van 3 km uitgezet.
Op zaterdagmiddag zijn er twee afstanden open voor inschrijving: 18km en 25 km.
De zondag is nagenoeg onveranderd gebleven, alleen de twee langste afstanden zijn iets langer
geworden. De zondag bestaat nu uit een 14km, 30km en 55km Trail.
Voor dames organiseren wij dit jaar de volgende tweedaagse:
De damestrail bestaat uit twee dagen waarin 3 afstanden gelopen worden; 10, 18 en 30 km.
De zaterdagmorgen wordt er gestart met de 10km, ’s middags 18 km om zondags te eindigen met de
30 km. Als herinnering is er een Veluwezoomtrail BUFF® en een technisch finishersshirt. Voor de 2
daagse lopers is de Pasta Party op zaterdag.
Voor heren organiseren wij dit jaar de volgende tweedaagse:
De herentrail bestaat uit twee dagen waarin 3 afstanden gelopen worden; 10, 25 en 55 km.
De zaterdagmorgen wordt er gestart met de 10km, ’s middags 25 km om zondags te eindigen met de 55 km. Als herinnering is er een Veluwezoomtrail BUFF® en een technisch finishersshirt. Voor de 2 daagse lopers is de Pasta Party op zaterdag.
Het volledige programma ziet er als volgt uit.
Zaterdagochtend 10km (alléén voor de tweedaagse lopers)
Zaterdagochtend kidstrail 1.5km of 3km
Zaterdagmiddag 18km of 25km
Zaterdag avond Pasta Party in Hotel de Roskam
Zondagochtend 14km, 30km of 55km
Alle afstanden kennen een uniek parcours.
Voor alle deelnemers is er een BUFF® als herinnering. Voor de Kidstrail is er een andere herinnering.
Voor meer informatie verwijzen wij je door naar onze website www.veluwezoomtrail.nl en volg ook
onze Facebookpagina.
Ja, die zag ik ook! Hopelijk doen ze die in 2016 weer! Lijkt me tof!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:40 schreef Guard het volgende:
Wel een gaaf 2-daags programma overigens op de VZT:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |