SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
Useless without pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Public Footpaths!
quote:Op maandag 17 november 2014 12:56 schreef YUR het volgende:
Aanstaande zondag mag ik het parcours van de Petzl Night Trail van dichtbij gaan bekijken. Althans, we gaan in dat gebied de laatste clinic doen
Afbeelding doet het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:06 schreef Wolve000 het volgende:
Gisteren ingeschreven voor de Roseberry Topping trail HM.
Deze bult mogen we op:
[ afbeelding ]
Koop dat ding dan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Afbeelding doet het niet.
Ik heb vanmorgen weer lekker getraild over de Veluwezoom, eerst 13km samen met een loper die ik op de trails heb ontmoet. Daarna zelf nog even 13km losgelopen, wat leuke heuveltjes gepakt enzo. Voelde wel dat ik zondag de 7heuvels gedaan had, maar het ging nog best redelijk. Het is wel weer wat moeilijker geworden met alle bladeren die overal liggen. Sommige afdalingen gingen iets voorzichtiger dan normaal. Totaal denk ik zo rond de 700/800 hoogtemeters gemaakt in 26km. Ik wil nog steeds een Ambit 2/3
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzoquote:
Die Suunto is ook verplichtquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzo.
Als je morgen hier een night fell komt doen kun je even met een Suunto ambit rennen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stomme staatsloterij niet gewonnen. En moet eerst wat verplichte dingen halen voor de Eigertrail. Jasje, broek en stokken enzo.
Goed ideequote:
Morgen werkenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je morgen hier een night fell komt doen kun je even met een Suunto ambit rennen?
Die dingen moet ik ook allemaal nog kopen ja. En ik denk over een andere rugzak, maar ik moet me nog even goed orienterenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wow, toffe plaatjesquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:37 schreef Wolve000 het volgende:
Foto's van de route die we over 4 weken gaan lopen!
https://www.facebook.com/(...)nk/1021500984543492/![]()
![]()
Ik ben ooit daar geweest, maar toen was ik me er nog niet van bewust dat je ook van het asfalt af kon...quote:Op woensdag 19 november 2014 16:19 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelsberg in Berg en Dal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |