Leuk, maar past niet in mijn planning...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Guard het volgende:
https://www.facebook.com/events/772248336191291/
Wel leuk lijkt me, mooi gebied iig.
Wel een "rust week" in mijn schema, dus wellicht niet heel verstandig
Dat kun je wel zeggen. Instellingen doen vanaf de computer enzo...beetje overdrevenquote:
Ga je vaker dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:31 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat ik naar HK ga neem ik mijn gear mee.
En eerst nog wat meer aan mijn enkelstabiliteit werken.
De Rinjani op Lombok, super gave trektocht op een vulkaan. 3 dagen met gids, 5 dagen spierpijn gehad, toen was ik nog niet zo'n hardlopert.quote:Op maandag 9 februari 2015 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zitten met het idee te spelen om in oktober naar Indonesië (Java) te gaan voor 3 weken. Rondreizen, trailen,etc.
Boulderquote:Op maandag 9 februari 2015 08:43 schreef Guard het volgende:
Ik wil ooit een keer naar Colorado in de zomer om te gaan trailen![]()
en ooit een keer is dan eigenlijk de bedoeling vrij rap, 2017 of zo...
Ik ken iemand die de Rinjani trail heeft gedaan. HM in 6 uur.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:50 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
De Rinjani op Lombok, super gave trektocht op een vulkaan. 3 dagen met gids, 5 dagen spierpijn gehad, toen was ik nog niet zo'n hardlopert.
Yeah! En een beetje bang voorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:34 schreef Guard het volgende:
nog anderhalve week... *poing poing*
Zin in Salland
[ afbeelding ]
ach wat, maar een paar km (nou ja paar, 8) verder dan TbtS en een hoop minder los zand (hopelijk).quote:
Ik weet in ieder geval dat ik lekker rustig aan ga doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:09 schreef Guard het volgende:
[..]
ach wat, maar een paar km (nou ja paar, 8) verder dan TbtS en een hoop minder los zand (hopelijk).
You got this!
Oh, da's maar 2 uur langer dan mijn laatstse HMquote:Op zondag 1 maart 2015 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de Rinjani trail heeft gedaan. HM in 6 uur.
Beetje extra lang genieten, goed plan!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik lekker rustig aan ga doen
Oh, qua tijd heb jij er al een hele marathon op zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, da's maar 2 uur langer dan mijn laatstse HM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |