quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk dan hoe het er hier nu bijligt
[ afbeelding ]
Ook leuk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:59 schreef Guard het volgende:
Nice.
Dat weekend mag ik heel Zuid-Limburg van oost naar west oversteken maar wel verhard
Dat komt goed uit voor zaterdag!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:42 schreef YUR het volgende:
Onwijs leuke middag gehad bij die gast van die shop. Raidlight en Fusion heeft echt mooie spullen, dus ik ga een mooie bestelling plaatsen bij hem.
Als mazzeltje ook nog een ongebruikte superturboturbohoofdlamp voor weinig weten te strikken
Petzl Nao, die van de Bever aanbieding. Maar dan voor nog een stuk minderquote:Op maandag 2 februari 2015 15:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat komt goed uit voor zaterdag!
Welk model is het?
Oei, dat is wel een erg mooi apparaat!!!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Petzl Nao, die van de Bever aanbieding. Maar dan voor nog een stuk minder
Helaas, hij heeft er maar 1. Is ook geen zakelijke deal, maar een particulierequote:Op maandag 2 februari 2015 19:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een erg mooi apparaat!!!Ben benieuwd hoe die je bevalt. Kan je er meer van bestellen?
Haha, dacht ik al wel, maar proberen kan altijdquote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft er maar 1. Is ook geen zakelijke deal, maar een particuliere
Lolquote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, dacht ik al wel, maar proberen kan altijd. Dus jij kan zaterdag gewoon voluit knallen in daglicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |