Warm.quote:
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.quote:
oogkasquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.
zn keel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel warm. Maar het is niet de neus zelf.
Nee. Je denkt de verkeerde kant op.quote:
Bedankt voor de epileptische aanval.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
Omdat ik me verveel heb ik een gifje gemaakt van een afbeelding op de infraroodwikipagina
[ afbeelding ]
hondsdolheidquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
Omdat ik me verveel heb ik een gifje gemaakt van een afbeelding op de infraroodwikipagina
[ afbeelding ]
we aim to pleasequote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedankt voor de epileptische aanval.
hehehquote:
Tering ik heb nu fucking last van de verbinding tussen mijn neus en ogen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Coole usericon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tering ik heb nu fucking last van de verbinding tussen mijn neus en ogen.minder snuiven tyfusjunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |