Nee joh.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Kruiswoordpuzzle is een woord en zweedse puzzle is een vraag.
Bij een kruiswoord staan de vragen of omschrijvingen in een lijstje ernaast. Hoe werkt dat bij een zweedse?quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:20 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
weedse puzzel heeft geen vierkantje maar iets anders
oui oui!quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Bij de Zweedse puzzel staat de pijl met de omschrijving in het vakje
2quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:26 schreef jatochneetoch het volgende:
Nieuwe vraag:
hoeveel procent heeft mijn telefoon batterij nog?
Vind het wel raar dat je boos wordt omdat iemand voor je deur gaat liggenquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:35 schreef Klaploper het volgende:
Had even ruzie met een mongool die voor mijn deur op de grond ging liggen. Werd boos toen ik zei dat hij op moest rotten.
Ik deed de deur open en toen begon hij te schelden. Dan word ik boos ja. Maar hij snapte volgens mij niet eens waar hij was. Liep uiteindelijk gewoon verder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:37 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Vind het wel raar dat je boos wordt omdat iemand voor je deur gaat liggen![]()
Volgens mij is het antwoord op deze vage vraag: okquote:Op vrijdag 14 november 2014 02:39 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik deed de deur open en toen begon hij te schelden. Dan word ik boos ja. Maar hij snapte volgens mij niet eens waar hij was. Liep uiteindelijk gewoon verder.
En als je dronken bent ga je maar ergens anders liggen, niet precies voor een deur.
Correct! remlof plus 1.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord op deze vage vraag: ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |