Dit zijn trouwens de astrologische sterrenbeelden. Eigenlijk hoort er nog één bij om mijn vraag te beantwoorden. Maar misschien weet niemand die. Er zit één fout in de volgorde. Als niemand hem kan verbeteren zal ik deze goed rekenen.quote:
Zie post boven je?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens de astrologische sterrenbeelden. Eigenlijk hoort er nog één bij om mijn vraag te beantwoorden. Maar misschien weet niemand die. Er zit één fout in de volgorde. Als niemand hem kan verbeteren zal ik deze goed rekenen.
verkeerde quote, maar daar zit dus nog één fout in. Je verbetering was wel goed. Eerst zaten er 2 in.quote:
Steenbok en Waterman omwisselen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
verkeerde quote, maar daar zit dus nog één fout in. Je verbetering was wel goed. Eerst zaten er 2 in.
Ja, maar die weet ik dus niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:16 schreef Klaploper het volgende:
Astronomische is precies hetzelfde, maar daar zit er een extra bij.
Sorry, telefoon liep vast. Nu heb je het goed. De 13e is slangendrager, tussen schorp en boog in. Kan iemand anders het lijstje doen en mij ook nog een punt geven? Mijn telefoon loopt dus vast bij te lange teksten bewerken.quote:
Ik vind voetbalvragen kut. Dus niet zeuren.quote:
Je kunt ook gokken. Dat is het mooie.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
Ik hou het voorlopig maar bij de lijstjes fixen. Veel te moeilijk allemaal, dit.
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind voetbalvragen kut. Dus niet zeuren.
Als dit duidelijk is. Gokje trouwensquote:Op donderdag 13 november 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
Aug-Sep: Maagd l
Sep-Okt: Weegschaal l
Okt-Nov: Schorpioen a
Nov-Dec: Boogschutter l
Dec-Jan: Waterman w
Jan-Feb: Steenbok a
Feb-Maart: Vissen
Maart-April: Ram a
April-Mei: Stier a
Mei-Juni: Tweelingen l
Juni-Juli: Kreeft a
Jun-Aug: Leeuw a
Je bent vuur vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als dit duidelijk is. Gokje trouwens
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |