keeltumorquote:Op donderdag 13 november 2014 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hij heeft inderdaad ALS, maar dat is niet de reden dat hij niet kan praten
quote:
quote:Toen hij in 1985 op een congres in Genève een longontsteking opliep veranderde er een hoop. Hij moest met machines in leven worden gehouden en door de noodzakelijk geworden operatie waarbij zijn stembanden werden doorgesneden raakte hij zijn stem kwijt.
Mercedes c-63 amg station?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:10 schreef Tanden68 het volgende:
Wat is de snelste in-productie stationwagen op dit moment?
Het zit hem allemaal niet mee. Straf van God, waarschijnlijk.quote:
Ik had wel een beetje gelijk.quote:
de volkswagen golfquote:
Ja hij staat nu al gelijk met mij, hij komt je halen.quote:
Datismijnmening is nooit op een vervelende manier aanwezig in het topic.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:20 schreef Klaploper het volgende:
Ik weet trouwens nooit het verschil tussen het zal allemaal wel, ja toch nee toch en dat is mijn mening.
hagedisquote:Op donderdag 13 november 2014 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet goed, maar het is wel een reptiel
teenage mutant ninja turtlesquote:
Een landschildpad? Weet niet precies de soorten.quote:
Afrikaans?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
Er moet nog een geografische locatie voor
020megareuzeschildpad?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
Er moet nog een geografische locatie voor
quote:
mongoliëquote:Op donderdag 13 november 2014 23:37 schreef Klaploper het volgende:
Als je aan darwin denkt, aan welke locatie denk je dan?
Wel alleen maar door de post van Fera, dus je mag haar het punt wel geven.quote:
Okequote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel alleen maar door de post van Fera, dus je mag haar het punt wel geven.
Awww, lief.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel alleen maar door de post van Fera, dus je mag haar het punt wel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |