Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 18. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 30 oktober 2002.
Ik zie veel mensen naar bed gaan.
In de bungalow maken ze ook al aanstalte om naar bed te gaan.
Wouter ligt in bed en zegt dat iedere keer als Stefan ging zingen dat hij onderbroken werd.
Ting zegt dat dat helemaal geen diepere oorzaak had, dat dat gewoon gebeurde.
0.06 Margriet zegt dat ze zich wel iets kan voorstellen bij de opmerking Laurensshow. Margriet : Het zijn allemaal schatten maar ze hebben allemaal hun nukjes. Dennis : Als zij het niet aangeven gebeurt er helemaal niks. Margriet : Dat is ook zo. Margriet, vermoedelijk tegen Wouter : Je kan hier gaan liggen, die komen echt niet thuis vannacht, nee.
0.16 Margriet : Je wil er uit ? Mustapha : Die persoon er uit of ik er uit. Ik heb het wel gezien hier. Margriet : Dat begrijp ik wel. Mustapha : Dikke oude vrouw. Niks persoonlijks.
Blijkbaar zijn er weer betaalstreams. Ik stop met de gratis stream. Die vertraagt mijn pc enorm.
Margriet is toch weer terug gekomen aan het hek en staat weer te praten met Mus, die zegt tegen haar dat hij het haar ook wel gunt, maar niet zoveel. En fluitend gaat hij weer door in de keuken. Ik weet niet wat hij aan het doen is maar het lijkt erop dat hij aan het opruimen is. ( weet ik niet zeker) Ja hoor hij haalt de afwasmachine leeg.
Bunker.
Wouter en Dennis zijn hier aan het kletsen. Margriet komt binnen en vraagt welk bed van Daan is. Zij wil een bloemetje op haar bed leggen "For good luck, voor morgen."
Ook een koekje legt zij erbij. Ting dacht dat het koekje een stuk metaal was, maar het is toch echt een koekje. zegt Margriet.
Margriet vraagt of Wouter geparfumeerde voeten heeft, die zegt dat hij zijn voeten gewassen heeft. Nu wordt er driftig aan alle voeten geroken maar ze komen er niet achter wie het wel is.
( Voor iemand die teveel wijn opheeft praten ze te snel)
Nu moeten de dekens weer verdeeld worden. Ting vindt dat iedereen juist lekker ruikt.
Ze willen het licht uit hebben , maar Margriet is nog niet klaar.
Bungalow.
Ook hier is het licht uit. Geesje gaat de wekker zetten. Marc zegt dat hij wel wakker wordt als er iemand uitgaat,
Geesje zet de wekker op half tien.
Marc vraagt of Mus alles heeft schoongemaakt. JA, zegt Geesje"en hij vindt het nog leuk ook".
Ze vinden dat men meer vrij moeten zijn om wat te doen. In de bunker moeten wel meer regels zijn ,maar hier toch niet. dit zegt Marc.
Geesje vindt dat ze beperkt wordt door Juud, zij voelt bij haar afstand.
Marc heeft dat juist meer bij Laurens.
Marc: Het is een stukje van wij zijn hier al lekker lang. Ik denk niet dat ze dat bewust doen,. Ik ervaar het als prettig dat die twee er niet zijn Het is relaxter. Soms loopt hij door de keuken als een soort opzichter.
Geesje: De sfeer die we vandaag hebben gehad moeten we meer hebben.
Urs: Zij moeten een stapje terug doen en wij een stap vooruit,
Dat ik op alle apparaten wil wordt anders uitgelegd als ik bedoel.
Marc: Maar zodra we de bunker binnen komen verandert er iets, en dat vind ik jammer.
Urs: Dan ben ik benieuwd als er weer een wissel is.
Bunker - dolle boel hier, Ursula laat een dikke boer door het hek heen.
Ze gaan net met z'n allen naar bed, denk ik. Zie Margriet vertrekken.
Nu slaapkamer: Margriet, verdomme, ik laat mijn dag niet meer vergallen door een stomme rebus. Ze praat met imitatiestemmetjes nu..
Margriet: misschien is het de laatste nacht voor Daniela. Dennis: het ziet er niet goed voor haar uit.
Ze hebben het over welk bed nu.. Margriet zegt, zwijg er maar over, anders gaat ze helemaal uit haar dak.
Dennis: Daniela heeft eigenlijk weinig van zichzelf laten zien.
Margriet: het is niet gunstig als je in de bunker zit en je zit in de bunker. Dan kun je beter zoals Ursula en Geesje in de bungalow kan zitten, dan weer leuk dit aan, dan weer leuk dat aan.
Ting: ik zie ook niet dat Daniela veel veranderd is hoor.
Ze loopt er ook niet echt sexy bij meer.
Margriet: nee, vind je het gek na al dat commentaar om niks..
Margriet, nou ja, hier in de bunker is het ook wel sexy in een bh'tje om je hier in te smeren enz.
Margriet tegen Ting, bij jou is zo'n string ook niet leuk.
Margriet: ik blijf geloof zeggen, met die kleding enz. Maar Daniela heeft ook langer een verleden hier, maar je weet ook niet hoe dat is opgebouwd, dat verhaal met Arthur enz.
Ting: even over die string verder, dus jij vindt dat ik er ook nog leuk uitzie in een grote onderbroek?
Over Judith: Margriet - ze zet wel een stempeltje op de groep hoor, wat zij in dat koppetje heeft dat moet gebeuren. Die meiden moeten ook wel indimmen van haar.
Margriet denkt, dat Hummie niet voor niets Juutje even weggehaald, zodat Geeske en Ursula even kunnen ademhalen.
Onbewust vind Margriet Juutje wel een lieve meid, maar heel erg dominant aanwezig.
Wouter: ik heb ook genoeg van mensen die hier langer zijn en dan mij gaan vertellen hoe ik moet zijn.
Ze hebben het nu over de Laurens show.
Margriet: volgens zijn scene moet het schoonmaken daar gebeuren.
Dennis en Wouter, we hebben allemaal onze nukjes.
Wouter: Laurens en Judith stellen telkens dat als zij het niet aangeven, van dat schoonmaken, dat het dan ook niet gebeurd. Nou, dat is dus nog niet gebeurd dat ze er niet zijn, dus dat weten ze ook niet.
Ben benieuwd of ze inmiddels in de bungalow wel hebben schoongemaakt.
Ting: heb ik nou het kutste matras??
Wouter: ga dan daar liggen, ze komen toch niet meer vannacht.
Margriet: ik vind het ook erg leuk om te zien dat ze aan de andere kant nu even opleven nu ze (Laurens en Judith) weg zijn.
Ze discussieren verder over de positie van de bedden. Ze rekenen niet meer op de terugkeer van Jeanette en Arthur.
Stream spring nu over naar de slaapkamer bungalow.
Marc fluit.
Ursula snibt hem toe, heeee, let niet zo op mij!
Geeske komt binnen, Marc gaat weer weg.
De meiden hebben het naar hun zin.
Geeske: dit was echt sexy, ze zoekt kleding uit.
Ze zegt, ik heb een heel lang smal hoofd, misschien staat dit me wel.
Geeske: ik heb gewoon de scheit als Lau terug komt, als het hier zo'n zooi is.
Geeske loopt heen en weer met iets op haar hoofd.
Marc ligt inmiddels al in bed. Marc en Geeske discussieren weer verder over het bedden opmaken. Geeske zegt, ''ik kan Mussies vrouw zijn''.
Stream bungalow: Mustapha is aan het opruimen. Hij wrijft de tafels schoon. Ruimt spullen op. Hij neuriet voor zich uit.
Mustapha is duideijk helemaal opgefleurt nu zijn kwelgeest Laurens even buiten beeld is.
Mustapha kletst nog even met Margriet aan het hek. Intussen hoor in de stemmen vanuit de slaapkamer van de bungalow.
Zie Margriet haar make-up verwijderen. Mus kletst nog even, zegt dan ''welterusten Margriet!''. Ze lachen, er heerst een vrolijke sfeer en ze babbelen over wat ze gaan doen als ze naar huis gaan.
Mustapha zegt: ik wil er uit morgen, dus stem op mij. Hij zegt: 'dus je weet wat je moet doen morgen, dikke ouwe vrouw!''. Hij zegt het plagerig, Margriet lacht.
Mustapha zingt en fluit door, hij is druk aan het opruimen.
Ruimt de vaatwasser nu leeg.
Ik blijf even kijken hier hoor, tenslotte verwijt iedereen dat Mus niks doet, maar hij loopt hier nu wel in z'n eentje alles te regelen.
Hij doet dit ook vaker!
Ik herken onhandige mannen in het huishouden altijd. Hij werkt snel en systematisch door.
Dit zou Laurens moeten zien, zo'n schoonmaaksukkel is Mustapha dus niet.
Mustapha zingt en fluit: krijg toch allemaal de klere, ik heb geen zin meer om te leren (deuntje van danny de munnik?)
Margriet zegt iets.
Mustapha, zal ik het op de Koran zweren, of op m'n moeder?
Mustapha, ik weet dat ik het niet win, ik denk dat Geesje het wint of Ting. Daarom heb ik geen zin om te blijven. Irritante personen winnen het nooit, ik win het niet, jij wint het niet. Lieve mensen winnen het.
Margriet zegt iets, ik versta het niet.
Mustapha: jou gun ik het ook wel, maar niet zoveel.
Hij fluit door. Ruimt het bestek op. Hij zingt door, melodie -- ik heb geen zin meer om te leren, val toch allemaal dood..
Margriet komt weer langs, ze zegt weer iets. Mustapha grinnikt, ''nu ben ik het ritme weer kwijt, hoe was het ook weer? hij fluit weer door.
Mustapha zal nog wel even bezig zijn met opruimen, hij heeft het naar z'n zin nu.
Ga even op de andere stream kijken.
Slaapkamer bunker:
Ze zijn een slinger kwijt.
Margriet vindt hem. Ze verdelen de dekens. Daniela is er nog niet. Het licht gaat uit.
Ze missen Daniela. Dennis denkt dat ze buiten de nominaties aan het doornemen is met Stephan.
De stream stopt nu.
hinne
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 31-10-2002 01:01]
Zij proberen zich te bedenken wie toch altijd het brood deed in de bunker.
Marc: Ik heb gewoon aan Juud gevraagd of hij eens een keer het brood mocht doen, Natuurlijk kon ze geen nee zeggen.
Je moet daar de dingen verdelen dan creeer je groepsgevoel.
Mus komt nu ook de slaapkamer in.
Marc: Alles is al gedaan voor je je onderbroek aan hebt,
Urs. Ik verstop mijn kopje achter de planten om het zelf weg te kunnen zetten.
Ge tendens is hier toch dat ze met z'n 3en het niet eens zijn over het handelen van Judith en Laurens'
Marc: Kijk maar hoe ze gaan zitten, Altijd bij elkaar of tegenover elkaar.
Geesje: Ik ben eens expres naast Juud gaan zitten.
Geesje is van plan als zij morgen blijft om er wat aan te doen, want zo wil ze niet dat het blijft.
Dan gaat ze feller reageren, want de afgelopen dagen heeft ze zich niet lekker erbij gevoeld.
Vooral Marc is erg negatief.
Mus is toch maar weer de slaapkamer uitgegaan en ligt op de bank in de kamer.
Geesje wil het over de inhoud hebben om het groepsgevoel weer terug te halen. Maar zij wil het in de vragende vorm doen. Zij wil weer het "wij"gevoel.
Geesje wil het bespreken als de groep bij elkaar is en niet 1 op 1.
Marc: Misschien kunnen we wel invoeren om samen te ontbijten.
he, ik ben Stefan ook al kwijt, zijn die soms samen weg?
Margriet heeft het over de kijkers. De echte fans zitten er nu wel.
Dennis had vorig jaar geen band met de bewoners, al dat vloeken en tieren, dat hebben ze toen ook te horen gekregen.
Dan vertelt Dennis aan Ting de battle's die ze vorig jaar hebben gehad.
Wouter vond het vorig jaar niet veel voorstellen, de battle's
Denni s weet nog wel wat battle's, Bunjee jumpen, evenwichtsbalk enz.
Margriet: Dat soort dingen durf ik allemaal wel, ik ben helemaal niet bang uitgevallen. Die zaten wel lang met elkaar. Ik kan me nog wel herinneren, dat gestoei in het stro.
Ting vond het maar ranzig, Kelly naakt het bubbelbad uit en dan naar de slaapkamer en dan viel nog een paar keer de jas open.
Ting keek toen niet meer.
Ook gaat het over de taktieken die uitgedacht werden door Gert-Jan.
Maar Margriet denkt dat Stefan en Mus dat ook doen.
Margriet gaat haar bed weer uit om te proberebn de tocht die ze voelt buiten te sluiten.
Margriet: Wat dacht je van Laurens, mister wise guy!
Geesje en Urs zitten in de DBK, geen geluid erbij.
Geesje zegt dat ze nog steeds aan het strijden zijn Marc gelooft dat echter niet.
Geesje vindt het verstandig om te gaan slapen want ze denkt midden in de nacht over te moeten. Ursula zegt nu helemaal niet te kunnen slapen. Ursula vraagt of Marc soms tussen hen in wil liggen. Marc zegt dat Geesje heeft gezegd dat ze nooit tot in de eeuwigheid naast hem wil liggen.
Geesje stelt Ursula voor om lekker tegen Marc aan te gaan liggen, want qua figuur lijkt Marc wel op Arthur.
Geesje beschrijft nu waar ze over gaan dromen, waaiende palmbomen in de woestijn. bla bla.
Mus is even opgestaan om en deken te pakken en kruipt hier nu helemaal onder.
Ze blijven maar bezig over wie wie zal nomineren en wie er een hele strategie heeft uit gedacht. En weer moeten ze Ting uit leggen dat het niet gaat zoals zij nu uitdenken, maar dat het maar een theorietje is.
Stefan: Ik heb niets met Juu, helaas.
Wie wordt de sterkste vrouw van de hele groep, jij
Wie het sterkste koppel, Jij en Dennis.
Daar is Daniela het niet mee eens. Ze heeft een aanvaring gehad met Geesje.
Die vent is echt zat... niet te geloven. Ze staan in het donker, maar ik dacht kusgeluiden te horen, maar ik weet het niet zeker.
Stefan: Als jij morgen weg gaat wordt het een heftige avond.
Daniela: Morgen is het uur van de waarheid, maar het is.
kantje, kantje.
Ik zit hier echt te loeren of ze kussen, maar Daniela houdt afstand.
Ze knuffelen en kussen.
Daniela denkt niet te kunnen slapen, en ik hoor kus, kus, kus.
Wouter is even buiten wezen kijken als hij weer binnen komt vraagt Dennis of ze nog steeds innig omarmd staan.
En gaan weer verder over nomineren.
De twee tortelduifjes staan nog innig ineen gestrengeld naar de sterren te kijken.
Ik zie Wouter en Dennis weer uit bed
Van de slaapkamer in de bungalow is niets te zien.
Bunker slaapkamer, nog steeds over stemmen.
Margriet : je moet gewoon denken, met wie wil ik overblijven.
Dennis en wouter hebben beide twee mensen waar ze niet mee over willen blijven. Wouter had het verkeerd begrepen en dacht dat de vraag was, wel mee over blijven.
Margriet voelt zich bij iemand van de mannen unheimlich, ik weet niet wie ze bedoelt.
Ze zou er nog mee moeten praten, maar dat wordt dan wel kort dag vindt ze. Ze vraagt raad aan Wouter. Ik vermoed nu dat ze het over Marc heeft, want ze denkt altijd aan worstje-reclame als ze hem ziet.
De torteltjes zijn van binnen naar buiten gegaan. Die Stefan heeft toch een achterlijke hoed op. niet te geloven. Geen geluid bij ze.
Ik kom er nu achter dat ik bij geen enkele stream meer geluid heb en een kwartier te vroeg stoppen de streams, moet ik nu boos worden of zal ik blij zijn. Daar zal ik maar eens een nachtje over gaan slapen.
Dus geen afloop van de confrontatie nu nog.
Bye, bye, zwaai, zwaai.
quote:
Margriet zegt, dat Mushi en Stefan al duidelijk een plan hebben opgezet om over te kunnen blijven. Ze hebben nu met elkaar besproken, hoe ze Lau uit de weg kunnen ruimen.
Ting vindt het maar vreemd en ook niet sportief.
Wouter zegt, dat ze gewoon een luchtig gesprek hebben over hoe er wordt gespeculeerd en gedacht.Wouter zegt, dat Mushi ook aan Stefan en Daniela vroeg, of ze het over hem hadden.
Margriet zegt, dat Mushi al heel in het begin met de nominaties bezig is.Ting wil of kan het allemaal nog niet begrijpen.
De anderen proberen nogmaals uit te leggen, dat ze wat met scenario's zitten te spelen.Ting zegt, dat Wouter zei, dat er contakten gelegd worden, die helemaal niets voorstellen.
Ting zegt, dat dat toch nep is.
Margriet zegt, dat er natuurlijk een element nep in zit. Zoals ook met Stefan en haar.Margriet zegt, dat het gesprek tussen Daniela en Stefan nu echter van heel ander gehalte is. Daniela gaat mogelijk morgen naar huis. Ze hebben al weken niet met elkaar gesproken en dit kan wel eens hun laatste kans zijn.
Dennis is wel bang, dat het uiteindelijk één grote nepzooi kan worden, omdat iedereen straks staat te dansen.
Dennis zegt, dat Mushi volgens hem niet naar huis wil eer hij Lau eruit gewerkt heeft.Ting zegt, dat zijn opwekking twee dagen voor de nominaties te wijten is aan zijn wens om naar huis te gaan. Margriet denkt ook, dat hij wel echt naar huis wil.
Margriet zegt lachend, en nou noemt ze zichzelf slecht, dat Stefan altijd zal zeggen, dat Mushi wil blijven. Want Stefan heeft Mushinodig om in de finale te komen.Margriet zegt, omdat ze geen één stem heeft gehad dit geen aanmoediging voor hen moet zijn om de volgende keer op haar te stemmen.
Wouter vraagt: Wil je dan niet naar huis.
Margriet: Nee!!!! Nou ja, als je tijd komt dan gebeurt het.Margriet zegt, dat uiteindelijk toch het publiek stemt.
Dennis grapt: Ik ben donker en jij bent wit dus jij gaat er eerder uit.Ting vraagt, of Stefan tegen alle vrouwen zo aardig en lief is? Hij staat nu weer dicht bij Daniela. Ze is even wezen kijken.
Hij heeft haar vandaag op haar mond gezoend.
Margriet lacht. Ting, dat heb je nu al zes keer gevraagd. Ze licht de knapen in, dat Ting wel een zwak voor Stefan heeft.
Ting vraagt het dus maar voor de zevende keer.
Margriet zegt nu nadrukkelijk: Ja Ting, zo is hij met alle vrouwen.Margriet zegt, dat ze Stefan en Daniela wel leuk bij elkaar vindt passen. Wouter en Daniela vindt ze niet zo lekker zitten.
Margriet zegt, dat Daniela en Stefan het eerste koppeltje waren, die ook in bed lepeltje, lepeltje lagen.
Margriet grapt: Oh Dennis ik wou net bij je komen liggen.Wouter wordt gevraagd om te gaan spy-en naar Stefan en Daniela.
Wouter stelt voor, dat Dennis gaat, want die valt minder op in het donker.
Beiden gaan uiteindelijk.Dit is voor Ting aanleiding om te vertellen aan Margriet, dat Mushi echt naar huis wil. Hij heeft haar gevraagd op hem te stemmen en hij wil het zweren op de koran.
Margriet zegt, dat hij dat ook bij haar heeft gedaan.De kerels komen terug en zeggen, dat Daniela en Stefan al tien minuten lang elkaar staan te omarmen.
Margriet vindt dit leuk voor Daniela.
Ze vragen, of Margriet niet jaloers is.
Margriet zegt nee. En als het die ander zou zijn. Dan wel, zegt ze lachend en er aan toevoegend: Hij is een echte dweil.Margriet vraagt, wat ze zo van Marc denken. Ting zegt, dat moet je zelf maar uitvinden. Dennis: Jij hebt zelf een tijd met hem gesproken.
Margriet vindt hem een beetje droog. Ze vond hem leuker in de beschrijving. Recalcitrant en raar. Daar houdt ze wel van zegt ze lachend.Ze beginnen nog eens de stemmen te tellen en ze komen erop, dat er maar weinig op Mush zullen stemmen.
Margriet denkt wel, dat ze op hem zal stemmen.
Dennis zegt, dat hij misschien ook wel op hem zal stemmen i.v.m. zijn gedrag en uitlatingen.Margriet zegt, dat je moet overwegen met wie je zou over zou willen blijven.
Dennis zegt, dat hij er twee heeft van de heren, waarmee hij niet mee wil overblijven.Margriet zegt, dat je ook kunt selekteren met het idee met wie je niet in de bunker wilt ziet zitten.
Margriet zegt, dat ze van Marc een unheimisch idee heeft. Ze vraagt om neutrale raad.
Dennis zegt, dat hij meer aandacht waard is.
Wouter zegt min of meer hetzelfde.
Dennis zegt, dat ze niet op z'n lopen moet letten.
Ze lachen hierom. Klaarblijkelijk loopt Marc nogal speciaal.
De bunker wordt gewekt met, "De vlam in de pijp".
Iemand klonk erg wakker, Lau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |