Mierikswortel.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over welke plant gaat dit.
Nee.quote:
Nee.quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat zijn dit toch voor kutvragen man
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Stel dit soort vragen op een ouwe-vrijsters -bingo ofzo maar niet bij ons
Ik heb niet gegoogeld. Toevallig wist ik waar wasabi van gemaakt was, de rest was nieuw voor me.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah google doet het weer goed zo te zien
Isaac doet al de hele tijd stoer.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een haters hierEr was toch gewoon iemand die het binnen een redelijke tijd kon beantwoorden
t was een oja tje inderdaad. Vraag!quote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet gegoogeld. Toevallig wist ik waar wasabi van gemaakt was, de rest was nieuw voor me.
Dat er toevallig een ouwe vrijster inlogt is meer geluk dan wijsheid.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een haters hierEr was toch gewoon iemand die het binnen een redelijke tijd kon beantwoorden
hij heeft het over de kritiek jegens zijn vraag, deadprez.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Isaac doet al de hele tijd stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |