Tja, ik speel hem liever op een last-gen console dan dat ik hem helemaal niet speel omdat ik geen geld heb voor een PS4. Het is behelpen, maar zolang je geen next-gen graphics gewend bent, zul je denk ik weinig merken van de textures en dergelijke. En als ik eerlijk ben: de game ziet er op dat filmpje gewoon prima uit. Het zijn dan last-gen graphics, maar we moeten niet overdrijven en doen alsof je door de pixels het spel niet meer ziet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja voor last gen nog wel, maar ik zou het toch zonde vinden om hem te kopen voor de last gen. Volgens mij staan die settings gelijk aan de settings low op een pc. Die texture's zijn echt van lage kwaliteit. Je ziet ook steeds dat er bij een paar meter lopen wat texture pop-in is.
Heb net precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 17 november 2014 09:40 schreef The_Substitute het volgende:
Je bedoelt ongeduldig.
Wat betreft al die gameplayfilmpjes, ik voel geen enkele mate van hype. Hoe meer ik zie, des te minder zin ik er in krijg.
quote:
Begin februari is het pas zover bij mij schat ik.quote:
Jaha, ik moet eigenlijk ook gord studeren deze periode, maar fuck it.quote:Op maandag 17 november 2014 10:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Begin februari is het pas zover bij mij schat ik.![]()
Studie-opdrachten, werk en vakantie...er blijft geen tijd om me te verliezen in een spel. Ja, dit is een poging om verstandig te zijn...ik zie wel of ik verstandig blijf.
Gewoon bij Origin.quote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef DeeCruise het volgende:
Voor degenen die hem op de pc spelen: waar (welke site?) hebben jullie gepreordered? De meeste die ik zie zijn allemaal vrij onbetrouwbaar, en wil legit en probleemloos gamen voor het zo laag mogelijke bedrag indien mogelijk (dure maand helaas).
Thanks, maar te duurquote:
Heb hem hier besteld (bovenste in de lijst).quote:
Merci, zal hem meenemen in de overwegingen!quote:Op maandag 17 november 2014 12:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb hem hier besteld (bovenste in de lijst).
Heb hem ook ge pre orderd daar, scheelt 1 euro 41.95 moest ik betalen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Merci, zal hem meenemen in de overwegingen!
Pre-order cancelledquote:Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat is die besturing kut zeg.Er is niet eens een auto-attack knop.
_!
En terecht. Er was niks mis met de besturing van Origins of II, en toch hebben ze het helemaal omgegooid.quote:
Jk, heb hem sws niet gepre-ordered. Maar zoiets wen je toch wel aan.quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht. Er was niks mis met de besturing van Origins of II, en toch hebben ze het helemaal omgegooid.
Ja, op de PC ook, maar je hebt er vrij weinig aan als de vijand doodleuk wegloopt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Disker91 het volgende:
Bij de console versie hoef je de knop alleen maar ingedrukt te houden, dus niet voor elke aanval apart het knopje in te drukken. Auto-attack zit misschien in de opties verstopt.
Hoop het.quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jk, heb hem sws niet gepre-ordered. Maar zoiets wen je toch wel aan.
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC PRE-ORDER Origin Keyquote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef DeeCruise het volgende:
Voor degenen die hem op de pc spelen: waar (welke site?) hebben jullie gepreordered? De meeste die ik zie zijn allemaal vrij onbetrouwbaar, en wil legit en probleemloos gamen voor het zo laag mogelijke bedrag indien mogelijk (dure maand helaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |