Tja, ik speel hem liever op een last-gen console dan dat ik hem helemaal niet speel omdat ik geen geld heb voor een PS4. Het is behelpen, maar zolang je geen next-gen graphics gewend bent, zul je denk ik weinig merken van de textures en dergelijke. En als ik eerlijk ben: de game ziet er op dat filmpje gewoon prima uit. Het zijn dan last-gen graphics, maar we moeten niet overdrijven en doen alsof je door de pixels het spel niet meer ziet.quote:Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja voor last gen nog wel, maar ik zou het toch zonde vinden om hem te kopen voor de last gen. Volgens mij staan die settings gelijk aan de settings low op een pc. Die texture's zijn echt van lage kwaliteit. Je ziet ook steeds dat er bij een paar meter lopen wat texture pop-in is.
Heb net precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 17 november 2014 09:40 schreef The_Substitute het volgende:
Je bedoelt ongeduldig.
Wat betreft al die gameplayfilmpjes, ik voel geen enkele mate van hype. Hoe meer ik zie, des te minder zin ik er in krijg.
quote:
Begin februari is het pas zover bij mij schat ik.quote:
Jaha, ik moet eigenlijk ook gord studeren deze periode, maar fuck it.quote:Op maandag 17 november 2014 10:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Begin februari is het pas zover bij mij schat ik.![]()
Studie-opdrachten, werk en vakantie...er blijft geen tijd om me te verliezen in een spel. Ja, dit is een poging om verstandig te zijn...ik zie wel of ik verstandig blijf.
Gewoon bij Origin.quote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef DeeCruise het volgende:
Voor degenen die hem op de pc spelen: waar (welke site?) hebben jullie gepreordered? De meeste die ik zie zijn allemaal vrij onbetrouwbaar, en wil legit en probleemloos gamen voor het zo laag mogelijke bedrag indien mogelijk (dure maand helaas).
Thanks, maar te duurquote:
Heb hem hier besteld (bovenste in de lijst).quote:
Merci, zal hem meenemen in de overwegingen!quote:Op maandag 17 november 2014 12:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb hem hier besteld (bovenste in de lijst).
Heb hem ook ge pre orderd daar, scheelt 1 euro 41.95 moest ik betalen.quote:Op maandag 17 november 2014 13:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Merci, zal hem meenemen in de overwegingen!
Pre-order cancelledquote:Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat is die besturing kut zeg.Er is niet eens een auto-attack knop.
_!
En terecht. Er was niks mis met de besturing van Origins of II, en toch hebben ze het helemaal omgegooid.quote:
Jk, heb hem sws niet gepre-ordered. Maar zoiets wen je toch wel aan.quote:Op maandag 17 november 2014 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En terecht. Er was niks mis met de besturing van Origins of II, en toch hebben ze het helemaal omgegooid.
Ja, op de PC ook, maar je hebt er vrij weinig aan als de vijand doodleuk wegloopt.quote:Op maandag 17 november 2014 17:56 schreef Disker91 het volgende:
Bij de console versie hoef je de knop alleen maar ingedrukt te houden, dus niet voor elke aanval apart het knopje in te drukken. Auto-attack zit misschien in de opties verstopt.
Hoop het.quote:Op maandag 17 november 2014 18:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jk, heb hem sws niet gepre-ordered. Maar zoiets wen je toch wel aan.
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC PRE-ORDER Origin Keyquote:Op maandag 17 november 2014 12:10 schreef DeeCruise het volgende:
Voor degenen die hem op de pc spelen: waar (welke site?) hebben jullie gepreordered? De meeste die ik zie zijn allemaal vrij onbetrouwbaar, en wil legit en probleemloos gamen voor het zo laag mogelijke bedrag indien mogelijk (dure maand helaas).
Damn, wat een mooie prijs.quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC PRE-ORDER Origin Key
Koop hier al jaren. Via iDeal en altijd binnen een paar seconden de key in je mail.
Trouwens anders met een gamepad spelen, daarvoor is het blijkbaar gemaakt volgens vele mensen. Dan werkt het zeer goed (zelfs tactical-mode, beetje jammer voor pc puristen dat dan weer wel).quote:Op maandag 17 november 2014 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, op de PC ook, maar je hebt er vrij weinig aan als de vijand doodleuk wegloopt.Je kan niet gewoon orders geven en kijken hoe het uitspeelt, je moet altijd in controle zijn, terwijl ik dat juist niet gewend ben.
[..]
Hoop het.
Heb hier een Xbox One controller aan mijn PC hangen dus geen probleemquote:Op maandag 17 november 2014 19:43 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Trouwens anders met een gamepad spelen, daarvoor is het blijkbaar gemaakt volgens vele mensen. Dan werkt het zeer goed (zelfs tactical-mode, beetje jammer voor pc puristen dat dan weer wel).
Veel mensen zijn tevreden naar die overstap lees ik op verschillende fora.
Dat adviseren ze dan ook inderdaad. Beetje jammer dat ze zich dus niet echt gefocust hebben op degelijke controls voor de pc zelf. Terwijl tactical-mode hier juist uitermate geschikt voor isquote:Op maandag 17 november 2014 20:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb hier een Xbox One controller aan mijn PC hangen dus geen probleem
Serieus?quote:Op maandag 17 november 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat is die besturing kut zeg.Er is niet eens een auto-attack knop.
_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef Cikx het volgende:
![]()
![]()
Oblivion in 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op maandag 17 november 2014 21:00 schreef Cikx het volgende:
![]()
![]()
Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En dan te bedenken dat de meeste zeggen dat het na 15 uur pas los gaat.quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
Zo, twee uur gespeeld met een Qunari warrior. Besturing is even wennen, maar daarna is het wel echt een tof spel.
Ik heb zelfs her en der gelezen dat de 'proloog' grofweg tussen de 10 en de 30 (!!!) uur duurtquote:Op maandag 17 november 2014 21:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de meeste zeggen dat het na 15 uur pas los gaat.
Lijkt mij het geval als je meteen gaat exploren, want heb Angry Joe hem in ongeveer een uur zien afmaken.quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs her en der gelezen dat de 'proloog' grofweg tussen de 10 en de 30 (!!!) uur duurt
Heb je bij deze serie wel de eerste 2 delen al gespeeld?quote:Op maandag 17 november 2014 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb zelfs her en der gelezen dat de 'proloog' grofweg tussen de 10 en de 30 (!!!) uur duurt
Ik heb ze hier thuis al enige tijd op de stapel 'nog te spelen' liggenquote:Op maandag 17 november 2014 22:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb je bij deze serie wel de eerste 2 delen gespeeld?
En staat dat schema 'nog te spelen' op chronologische volgorde?quote:Op maandag 17 november 2014 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb ze hier thuis al enige tijd op de stapel 'nog te spelen' liggen
Om dat op te lossen kan je eventueel DA2 ertussenuit halen en ritueel verbranden.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:51 schreef StateOfMind het volgende:
Niet echt. De stapel lijkt ook niet echt kleiner te worden, integendeel.
Cool, is dat de "deluxe edition"-bonus die erbij zit?quote:Op maandag 17 november 2014 18:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC PRE-ORDER Origin Key
Koop hier al jaren. Via iDeal en altijd binnen een paar seconden de key in je mail.
Welnee...gewoon spelen...al was het maar om te zien hoe hard een game-serie kan vallen en wellicht om de verwachtingen voor deel 3 wat te temperen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Om dat op te lossen kan je eventueel DA2 ertussenuit halen en ritueel verbranden.
Nope.quote:Op dinsdag 18 november 2014 08:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Cool, is dat de "deluxe edition"-bonus die erbij zit?
Deluxe Edition:quote:Includes 2 items:
-Dragon Age: Inquisition,
-Dragon Age: Inquisition - Flames of the Inquisition Arsenal
quote:Content Edit
In addition to the base game, the following content will be available with the deluxe edition:
Mounts Edit
Red Hart [2] - a mature stag mount.
Bog Unicorn - an undead horse with a sword stuck in its skull.
Armored Mount - a horse mount equipped with its own set of Inquisition armor.
Item packs Edit
Flames of the Inquisition
Flames of the Inquisition armory
Flames of the Inquisition Weapons Arsenal DLC, a multi-class weapon pack including:
A staff for mages.
Daggers and a bow for rogues.
A sword and shield, warhammer and greatsword for warriors.
Flames of the Inquisition Armor - an armor set for the Inquisitor.
Other Edit
Skyhold Throne - a throne made of dragon bone is made available for the Inquisitor and placed in the Inquisition's headquarters at Skyhold.
Digital soundtrack.
Additional bonus digital content - Deluxe Edition Multiplayer chests which includes Starter and Deluxe Edition chests.
Apart, daar staat niks over sword en shield of the dragon, en die heb ik wel.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope.
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC Origin Key:
[..]
Deluxe Edition:
[..]
Waar staat dan dat het niet de ps4 versie is. Ik zal wel scheel zijnquote:Op maandag 17 november 2014 19:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Damn, wat een mooie prijs.
Edit: nvm, dacht dat het de PS4 versie was.![]()
Er staat bij dat je Origin nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef NothingHappened het volgende:
Waar staat dan dat het niet de ps4 versie is. Ik zal wel scheel zijnmaar ik zie het echt niet. Ook niet welke versie het dan wél is. Anyone? Is idd superprijs namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |