quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij is dat stuk scripted dan, want bij mij was dat ook.Ging niet, echter kwam op het eind een andere keuze tegen (weet niet meer welke) waardoor mijn dead-state weer aangepast werd naar alive.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nope, moet gewoon kunnen? Je kunt slotjes zetten op je keuzes, zodat ze niet veranderen, dan kun je zien welke keuzes elkaar tegenwerken.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Via F2P?quote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef DeeCruise het volgende:
Key binnen, downloading.. Goed begin van het weekend
Ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:38 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kan ik me niet in vinden eigenlijk.
En je vindt de omgeving veel hetzelfde? Ben je al in andere gebieden dan the hinterlanda geweest? Ieder gebied is toch wel degelijk anders.
Hey! uiteindelijk toch voor een nederlands bedrijf gegaan. Gamekeys.nl, ging prima.quote:
In de keep is er volgens mij ook eeb optie ergens met import into DAI. Dan krijg je als je je character maakt in het spel de keuze om de worldstate te laden.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hey! uiteindelijk toch voor een nederlands bedrijf gegaan. Gamekeys.nl, ging prima.
Vraagje over de keep: heb nu alle aanpassingen gemaakt, en "load in keep" gezet over de default state. Moet ik nu nog iets doen voordat ik begin of wordt deze data automatisch in DA:I geladen?
Gevonden, thanks. Maar eens opstarten dan, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
In de keep is er volgens mij ook eeb optie ergens met import into DAI. Dan krijg je als je je character maakt in het spel de keuze om de worldstate te laden.
Enjoy!quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gevonden, thanks. Maar eens opstarten dan, ben benieuwd!
Dit viel mij ook op, in negatieve zin. Ik liep net, aan het begin van de tutorial, een huisje binnen waarin geld op tafel lag. De loot-knop is op de X360 (en op de andere consoles neem ik aan) ook de knop waarmee je springt. Stond ik, even overdreven gesteld, vijf minuten naast dat tafeltje te springen omdat ik net, net niet dichtbij genoeg stond om te looten.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:12 schreef DeeCruise het volgende:
Verder mis ik absoluut het autofocus systeem, enemies kunnen flanken terwijl jij als een malloot (linker mouse key ingedrukt) in de lucht zit te stabben en niks raakt, mogelijk dat die die R feature is die ik nog niet gebruikt heb.
Het lootsysteem is achterlijk, waarom moet ik per se NAAST iets staan (waardoor de camera compleet de tering indraait) om iets te kunnen grabben? Ik mis het klikken op afstand van DA:O waarop je char automatisch ergens heen rent en loot.
Ik ben dus niet de enige met die punten, dat scheelt alweer. Nu weer ff verder, kijken of me nog meer dingen in positieve of negatieve zin opvallen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op, in negatieve zin. Ik liep net, aan het begin van de tutorial, een huisje binnen waarin geld op tafel lag. De loot-knop is op de X360 (en op de andere consoles neem ik aan) ook de knop waarmee je springt. Stond ik, even overdreven gesteld, vijf minuten naast dat tafeltje te springen omdat ik net, net niet dichtbij genoeg stond om te looten.
Ook sta ik nog regelmatig in de lucht te hakken met m'n axe omdat een vijand net een stapje naar achteren doet en mijn character het verder niet nodig vind om automatisch te volgen. Target lock-on gebruik lijkt niet te helpen hierbij.
Maar wat een prachtige game zeg, zelfs op de X360. De texture popup is jammer (wat mij betreft hadden ze die random struiken en dergelijke wel weg kunnen laten, want wat voegen die nu eigenlijk toe?) en ook in cutscenes kan het soms een paar seconden duren voordat alles gerendered is, maar de omgevingen zelf zijn prachtig. Ook de Inquisitor en de party members (Cassandra, Varric en Solas tot nu toe) zien er goed uit, wat ik ook het belangrijkste vind.
Beter! Daar is ie momenteel goedkoper zelfs.quote:Op vrijdag 21 november 2014 20:06 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hey! uiteindelijk toch voor een nederlands bedrijf gegaan. Gamekeys.nl, ging prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Bredemug het volgende:
GVD VIVIENNE WAAROM BEN JEEcht he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja ze is tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Maarja ze is tochSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:28 schreef Bredemug het volgende:
GVD VIVIENNE WAAROM BEN JESowieso dat haar in dit spel, je kan echt uit 10 verschillende vormen kaal kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Die punten zijn op de PC ook irritant. Waarom niet automatisch lootenquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op, in negatieve zin. Ik liep net, aan het begin van de tutorial, een huisje binnen waarin geld op tafel lag. De loot-knop is op de X360 (en op de andere consoles neem ik aan) ook de knop waarmee je springt. Stond ik, even overdreven gesteld, vijf minuten naast dat tafeltje te springen omdat ik net, net niet dichtbij genoeg stond om te looten.
Ook sta ik nog regelmatig in de lucht te hakken met m'n axe omdat een vijand net een stapje naar achteren doet en mijn character het verder niet nodig vind om automatisch te volgen. Target lock-on gebruik lijkt niet te helpen hierbij.
Maar wat een prachtige game zeg, zelfs op de X360. De texture popup is jammer (wat mij betreft hadden ze die random struiken en dergelijke wel weg kunnen laten, want wat voegen die nu eigenlijk toe?) en ook in cutscenes kan het soms een paar seconden duren voordat alles gerendered is, maar de omgevingen zelf zijn prachtig. Ook de Inquisitor en de party members (Cassandra, Varric en Solas tot nu toe) zien er goed uit, wat ik ook het belangrijkste vind.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:43 schreef Cikx het volgende:
[..]NOOO WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
quote:Op vrijdag 21 november 2014 23:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
NOOO WTFJepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |