abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146672914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 02:11 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Voor mij geldt dus het tegenovergestelde: honger stillen is bijzaak. Zeker in het geval er gasten meeeten.
Aantrekkelijk presenteren heeft wel iets, maar overdrijven is ook een vak.. Het moet uiteindelijk wel gaan om het eten en de smaak.
Whatever...
pi_146688864
Daarom sla ik altijd van die eet programma's over waar 90% van Nederland naar kijkt om "inspiratie" _O- mee op te doen. Ik heb het dan over :

en meer van die onzin/gein terwijl elk weldenkend mens behoort te weten dat dit gewoonweg afzeik tv is ter meerdere glorie van de makers van dit programma of de BNér kok die het programma al of niet leidt. Ik ben er op culinair gebied nooit iets wijzer van geworden!

Ik lach mij ook altijd wezenloos als mensen vervolgens in zo een reality programma elkaar gaan uitnodigen om bij elkaar te komen eten en dan hun beste beentje op culinair gebied proberen voor te zetten door met een slechte variatie op de proppen te komen van wat ze op tv in zo een ander reality programma ooit hebben gezien. _O- Echt... en dan na afloop als je al aan de gezichten van de genodigden kan zien dat ze het niks vinden moeten aanhoren dat men het een aparte creatie vond en de man of vrouw des Huizes al blij de keuken weer ingaat niet wetende dat ze beter het bij tv kijken kan houden i.p.v. gerechten namaken.

Bedoel waarom moeten de maaltijden daar er altijd als een mooi gazon/moestuin uitzien als je ook gewoon een smakelijk stuk vlees op tafel kan neerzetten met aardappeltjes en bepaalde groentes en wat op smaak en gewoonweg lekker is i.p.v. al die moeite en tijd voor de opmaak en waar dan het gerecht gewoon kut is? |:(

Want laten we wel wezen: Inzake die "wie is de beste.....kok"reality programma's: Je hoort nooit meer wat van die winnaars. Ze zien je al aankomen mocht je topkok willen worden bij een gerenommeerd restaurant: "Ja...ik ben winnaar geweest in 2005 bij Herman den Blijkers "beste amateur kok van NL op RTL5."

Restaurateur: "Mooi maar dit is geen tv wereldje en wij doen het hier anders,dus je begint gewoon hier onderaan...beste amateur chefkok.." _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2014 19:54:32 ]
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:43:30 #28
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146689096
Ja, lachen. Hah. Hah.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 november 2014 @ 22:46:51 #29
22592 crew  Ole
pi_146695157
En dat alleen maar omdat TS een vraag stelde om zijn gasten een leuk bord voor te zetten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146697394
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef Ole het volgende:
En dat alleen maar omdat TS een vraag stelde om zijn gasten een leuk bord voor te zetten.
Misschien is er iemand die zwarte piet er nog bijsleept en we zijn compleet ;)
Whatever...
  zondag 16 november 2014 @ 08:04:33 #31
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146703902
Zwarte Piet is de nieuwe Hitler??
pi_146704005
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Misschien is er iemand die zwarte piet er nog bijsleept en we zijn compleet ;)
Wat is er mis met kruidnoten over het nagerecht strooien?

Speculaas-ijs met over de slagroom wat kruidnoten :9

Past goed in een Italiaanse avond :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_146720976
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 08:34 schreef Resistor het volgende:

[..]

Wat is er mis met kruidnoten over het nagerecht strooien?

Speculaas-ijs met over de slagroom wat kruidnoten :9

Past goed in een Italiaanse avond :+
Nja, in het zuiden van italie wordt kruidnagelk en kaneel gebruikt, en ook nootmuskaat. Dus wat dat betreft, kan dat prima.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')