Opzoeken is verboden hequote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke, hmm geen idee, dacht dat er alleen een schilderij van was.
Leuk spel.![]()
Gewoon lang genoeg meeposten, dan gok je vanzelf wel wat goede antwoorden. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke, hmm geen idee, dacht dat er alleen een schilderij van was.
Leuk spel.![]()
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lang genoeg meeposten, dan gok je vanzelf wel wat goede antwoorden. Zo doe ik het ook.
Neequote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kom op mensen, jullie hebben het literaire meesterwerk "de eerste neger" toch wel eens gelezen?
nee ik ben geen racistquote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kom op mensen, jullie hebben het literaire meesterwerk "de eerste neger" toch wel eens gelezen?
Ik ken wel 'Er is een neger in het dorp'quote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:
d'r lup hier zo'n zwartenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken wel 'Er is een neger in het dorp'
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is geen boek over mijn penis geschreven hoor.
Dan zou die: Groot is ie niet maar stinken doet ie voor 10 hetenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is geen boek over mijn penis geschreven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |