Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag!!!!! Of ik ga oud-Zimbabwaanse poeziė spammen
Die gasten uit zimbabwe kunnen verdomd goed nederlands. Niet verwachtquote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jullie VRAGEN erom... schiet op met die vraag!
welke taal en wat staat hier ongeveerquote:tė gjitha tigrat blu tė jetė pulė homoseksual dhe dashuria
deadprez is homo. Oud-zimbabwaansquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke taal en wat staat hier ongeveer
Zimbabwiaansquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Blauwe Tijger is een homoquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat hier staat is ongemolijk om te weten. Het woordje homoseksueel geeft nou niet echt de zin weg. Maar ik denk Fins.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vertaling is niet geheel correct, maar deze woorden komen er wel in voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Blauwe Tijger is een homo
Fins?
het woord diarree komt er niet in voorquote:Op donderdag 13 november 2014 19:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blauwe Tijger eet homosexuele kip en krijgt diarree
Tsja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |