Ik denk dat je (gratis) niets beters gaat vinden dan Google translate.quote:Op zondag 23 november 2014 23:22 schreef mschol het volgende:
Vraagje: ik zoek een goede android woorden/vertaalboekje voor frans <>nederNederlands (of engels) i
Iemand tips
Als dit bericht er trouwens klote uit ziet: mijn android keybosard snaprt regelmatig de back knop niet tips daarvoor?
SwiftSwiftkey lost niks op
Autoaanvullen gaat ook mis, zoals te zien is
Gebruik chrome op android 4.2.1
ach ja helemaal vergeten te melden: hij moet kunnen werken zonder internet (voor in het buibuitenland en mijn frans is niet heel sterk :p)quote:Op zondag 23 november 2014 23:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik denk dat je (gratis) niets beters gaat vinden dan Google translate.
Of vind je die niet tof ofzo?
Google Translate > Settings > Manage Offline Languagesquote:Op zondag 23 november 2014 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja helemaal vergeten te melden: hij moet kunnen werken zonder internet (voor in het buibuitenland en mijn frans is niet heel sterk :p)
quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Google Translate > Settings > Manage Offline Languages
Heb je al een andere videospeler geprobeerd? Zoals MXPlayer?quote:Op maandag 24 november 2014 10:10 schreef Buster91 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videos op mijn Samsung Galaxy S4. De videos die kleiner zijn dan mijn scherm worden niet meer zoals hiervoor wel het geval was afgespeeld met de 'zwarte balken' aan de boven en onder kant, maar over het hele scherm uitgetrokken. Dit is nogal irritant, weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Spelers hebben gewoon de optie hoe je het filmpje op je scherm wil hebben: bijv. originaal formaat, schermvullend in proportie en schermvullend zonder proportie.quote:Op maandag 24 november 2014 10:10 schreef Buster91 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videos op mijn Samsung Galaxy S4. De videos die kleiner zijn dan mijn scherm worden niet meer zoals hiervoor wel het geval was afgespeeld met de 'zwarte balken' aan de boven en onder kant, maar over het hele scherm uitgetrokken. Dit is nogal irritant, weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Duitse garantieregeling, die strikt beperkt is tot 2 jaar ipv. de Nederlandse regeling waarbij je ook na 2 jaar nog garantie evenredig met het verstrijken van de redelijkerwijs te verwachten levensduur hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:33 schreef Iemand91 het volgende:
Is er eigenlijk nadeel aan om zo'n telefoon bij Amazon.de te bestellen i.p.v. in Nederland?
Nee, de EU heeft slechts een richtlijn die het minimumniveau aangeeft dat de lidstaten moeten implementeren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Garantieregeling is Europees, die overal in de EU hetzelfde.
Ik gebruik al jaren met veel plezier Business Calander https://play.google.com/s(...)tgenius.bizcal&hl=nlquote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Matig? Was het maar matig. Ik vind t poeplelijk.
Zijn er mooie, werkbare alternatieven?
Today Calendar. Mooie widgets ook voor kalender en agenda.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:36 schreef Igen het volgende:
Duitse garantieregeling, die strikt beperkt is tot 2 jaar ipv. de Nederlandse regeling waarbij je ook na 2 jaar nog garantie evenredig met het verstrijken van de redelijkerwijs te verwachten levensduur hebt.
Maar na 2 jaar is een smartphone toch verouderd.
Heb 'm uiteindelijk laten schieten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 14:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Garantieregeling is Europees, die overal in de EU hetzelfde.
Vergelijk het openen van een website op je telefoon via je wifi-netwerk of een trage 3G netwerk.quote:Op woensdag 26 november 2014 11:27 schreef Mirel het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is het nut van 4G en soortgelijke snelle netwerken als de telefoons zelf niet zo'n hoge schrijfsnelheid hebben?
WAVE Calendar is een goed en strak alternatief: https://www.droidapp.nl/n(...)voor-e-cal-calendar/quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |