oh nicequote:
En zijn teennagel van kernafval.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef Rockiejj het volgende:
Don Vito met een gat ter grootte van een bowlingbal in zn rug
En die puist die ze uitduwde waar ziek veel uit kwamquote:Op donderdag 13 november 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zijn teennagel van kernafval.
Braziliaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
Ik heb de tip van iemand om gewoon random Wikipedia-pagina's te checken maar opgevolgd, want ik wist echt niks.
In welke Braziliaanse deelstaat ligt de gemeente Ipuã?
quote:
Dat blijft ook nog wel een tijdje zo denk ik.quote:
Dat je niet tot 5 uur 's morgen meedoet gaat je nog wel opbreken TotoGod.quote:
Dit is ook gewoon veel leuker natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastigquote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
deze is veel leuker.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier zijn veel leukere users natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe vraag pls.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |