Bel die makelaar eens?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Ggirl het volgende:
Ik zal waarschijnlijk een vraag hebben waarmee niemand me kan helpen..
Maar ik probeer het toch!
Vanmorgen viel een brief van het kadaster op de mat dat ik voor de helft eigenaar geworden van huis X.
Huis X stond te koop bij dezelfde makelaar als waar wij een huis gekocht hebben.
Ik dus vol goede moed naar het kadaster bellen omdat ik geen eigenaar wil zijn van huis X, maar goed dat gaat niet zo maar, en ik moet maar een bezwaarschrift indienen.
Iemand enig idee hoe het kadaster mij 'zomaar uit het niets' als eigenaar gaat zien?
Vreemd altijd dat je bij dat soort mensen als zij een fout maken altijd bij hen langs moet komen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:42 schreef Ggirl het volgende:Makelaar deed zoals wel vaker weer eens vreemd en nodigde ons uit voor een gesprek op kantoor.
Tot je een extra aanslag krijgt voor onroerendgoedbelasting.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef Ivo1985 het volgende:
Laat de makelaar het maar lekker uitzoeken. Zijn probleem.
Ook het probleem van de makelaar. Alle schade en kosten die TS ondervindt als gevolg van de gemaakte fout(en) kan hij gewoon bij de makelaar vorderen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Tot je een extra aanslag krijgt voor onroerendgoedbelasting.
Hoe kan de makelaar hier iets aan doen? De notaris heeft hier een fout gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:15 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ook het probleem van de makelaar. Alle schade en kosten die TS ondervindt als gevolg van de gemaakte fout(en) kan hij gewoon bij de makelaar vorderen.
Ho Ho dat is helemaal niet gezegd! Dit soort fouten wordt meestal door het kadaster gemaakt is mijn ervaring!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoe kan de makelaar hier iets aan doen? De notaris heeft hier een fout gemaakt.
Ook dan kan de notaris dat het snelst oplossen, de makelaar heeft er hoe dan ook niets mee van doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:27 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ho Ho dat is helemaal niet gezegd! Dit soort fouten wordt meestal door het kadaster gemaakt is mijn ervaring!
Dat heb ik ook eerder al gezegd. De makelaar heeft er inderdaad niets mee van doen, dat heb ik ook niet beweerd of gesuggereerd. Ik reageerde meer op de aanname dat het wel de fout van de notaris zou zijn, terwijl het waarschijnlijk de fout van het kadaster is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dan kan de notaris dat het snelst oplossen, de makelaar heeft er hoe dan ook niets mee van doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |