abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 november 2014 @ 18:23:10 #201
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147029211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Geen garantie Schumacher bleef MSC, ook nadat zijn broertje weg was
Nou was msc als merknaam ook kapitalen waard, meer commercieel belang.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147046369
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/319601/
Interview met Max.

quote:
Je hoort coureurs tegenwoordig ook over mentale training.
"Dat vind ik echt onzin. Daar verspil ik geen seconde aan."
_O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147046371
Bij MSC is het toch nooit relevant geweest? Waarom zou Ralf ooit met die initialen gereden hebben, ook al was zijn grote broer niet actief meer in F1?
Dan had hij zijn naam toch moeten veranderen in Marcelino ofzo :D

Ik denk ook dat we volgende ngend jaar weer VER gaan zien in de telemetrie :D ^O^
pi_147046379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 06:34 schreef Meike26 het volgende:
Bij MSC is het toch nooit relevant geweest? Waarom zou Ralf ooit met die initialen gereden hebben, ook al was zijn grote broer niet actief meer in F1?
Dan had hij zijn naam toch moeten veranderen in Marcelino ofzo :D

Ik denk ook dat we volgende ngend jaar weer VER gaan zien in de telemetrie :D ^O^
hij kreeg MSC en ralf RSC omdat ze niet beide met SCH konden rijden. Ook na zijn terugkeer bleef dat MSC. Ondanks het ontbreken van Ralf
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_147046385
Ik had geopteerd voor MAX.

Dat was veel toffer geweest; maargoed, ik weet niet of coureurs daar zelf een hand in hebben. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 27 november 2014 @ 06:57:14 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147046446
Dan wordt chilton jaloers :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 27 november 2014 @ 09:16:40 #207
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147047649
Ja en dan krijg je weer sponsordeals waar dat onderdeel van is.

Dan moet Alonso opeens rijden met SAN, of als Coronel ooit in de F1 komt moet hij MCG nemen. Of de tweede McLaren rijder als SAP.

Laat het gewoon zoals het is. Als je hip wilt doen met een leuke naam dan laat je maar wat petjes bedrukken of zo. Het scorebord moet geen twitter worden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147049287
Is er hier iemand die al wil bellen naar Gooiland Theater in Hilversum, waar hij kaartje kan bestellen voor de GP van Canada (7 juni 2015) ? >:)
pi_147050561
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Is er hier iemand die al wil bellen naar Gooiland Theater in Hilversum, waar hij kaartje kan bestellen voor de GP van Canada (7 juni 2015) ? >:)
ik ga liever naar Canada dan naar Hilversum.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 november 2014 @ 11:45:00 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147050738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 10:39 schreef Meike26 het volgende:
Is er hier iemand die al wil bellen naar Gooiland Theater in Hilversum, waar hij kaartje kan bestellen voor de GP van Canada (7 juni 2015) ? >:)
Je hebt het voor elkaar? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_147053353
Terug naar het nieuws ;

http://www.gpupdate.net/n(...)andag-gepresenteerd/

Die Sainz Jr mag ik niet, beetje als Frijns hoog van de toren blazen, maar als hij echt zo goed was, waarom hebben ze het in de media dan amper over hem? Ik hoop dus niet dat hij word gepresenteerd maandag, krijgen we een jaar lang gezeik mee in de media. Maar anderzijds.. doe maar weer wel, ik denk dat hij het finaal aflegt tegen Verstappen.

Ik lach me dus suf als het Lynn word.. niet omdat Lynn slecht is, maar om het irritante karakter van die Sainz Jr te krenken. Leedvermaak ^O^
pi_147059660
http://www.motorsport.com(...)try-for-le-mans-2015

Hülkenberg gaat Le Mans rijden volgend jaar! :)
pi_147059664
Irritant omdat hij zelfverzekerd is?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 november 2014 @ 17:07:35 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147059744
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef Fom het volgende:
http://www.motorsport.com(...)try-for-le-mans-2015

Hülkenberg gaat Le Mans rijden volgend jaar! :)
Terecht dat ie verder kijkt, je hele carričre in de middenmoot is ook niks. Maar beiden tegelijk kijk ik wel van op :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 27 november 2014 @ 17:09:37 #215
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_147059805
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:04 schreef Fom het volgende:
http://www.motorsport.com(...)try-for-le-mans-2015

Hülkenberg gaat Le Mans rijden volgend jaar! :)
:o _O_

Niet verwacht, maar wel gaaf!!

Zeker na die discussie laatst dat er geen actieve F1 coureurs meer meededen aan de grote 24 uurs *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147059874
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Terecht dat ie verder kijkt, je hele carričre in de middenmoot is ook niks. Maar beiden tegelijk kijk ik wel van op :D
Hij heeft de mogelijkheid valt precies tussen Canada en Oostenrijk, zelfs dan nog is het eigenlijk best wel een prestatie. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:o _O_

Niet verwacht, maar wel gaaf!!

Zeker na die discussie laatst dat er geen actieve F1 coureurs meer meededen aan de grote 24 uurs *O*
Dan komt daar eindelijk weer verandering in ;)
  donderdag 27 november 2014 @ 17:21:41 #217
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_147060133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:23 schreef Meike26 het volgende:
Terug naar het nieuws ;

http://www.gpupdate.net/n(...)andag-gepresenteerd/

Die Sainz Jr mag ik niet, beetje als Frijns hoog van de toren blazen, maar als hij echt zo goed was, waarom hebben ze het in de media dan amper over hem? Ik hoop dus niet dat hij word gepresenteerd maandag, krijgen we een jaar lang gezeik mee in de media. Maar anderzijds.. doe maar weer wel, ik denk dat hij het finaal aflegt tegen Verstappen.

Ik lach me dus suf als het Lynn word.. niet omdat Lynn slecht is, maar om het irritante karakter van die Sainz Jr te krenken. Leedvermaak ^O^
En als het Sainz jr wordt dan gaan we volgend seizoen constant horen janken dat hij benadeeld wordt ten opzichte van Max :')
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 27 november 2014 @ 18:08:25 #218
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147061238
Rexona (Unilever) wordt weer actief in de F1, gaan Williams sponsoren

quote:
Williams is pleased to announce that it has signed a new multi-year partnership agreement with the global consumer goods company Unilever, beginning in 2015.
Unilever will use the unique platform of Formula One to further brand awareness for its leading performance deodorant brand, Rexona. The Rexona logo will appear on the sidepod, front wing and front wishbones of the Williams Mercedes FW37, as well as the team environment and apparel.
Santiago Iturralde, Rexona Global Brand VP, explains: “As the number one global top performance deodorant brand we are delighted to announce this partnership with Williams Martini Racing. Formula One exudes performance and is a captivating sport for millions of our consumers worldwide.”
“The adrenaline, stress, temperature and movement that the drivers, team and fans experience during a Formula One race undoubtedly make them sweat. This is the ultimate torture test for a deodorant – and Rexona won’t let you down,” adds Iturralde.
Furthermore Williams Advanced Engineering, the technology and engineering services business of the Williams Group, will be working with Unilever to provide support in the areas of sustainability and efficiency.
Claire Williams, Deputy Team Principal, Williams Martini Racing, says: “We’re delighted to be partnering with a company of Unilever’s global stature in what is a long term collaboration. Williams has a history of partnering with consumer brands to elevate their global reach and we will be using the full range of marketing tools afforded by Formula One and Williams to help Unilever and Rexona achieve their goals. We both have a commitment to sustainability and we will be sharing Williams Advanced Engineering’s growing expertise in energy efficient technologies to jointly tackle this important issue.”
Williams Martini Racing has enjoyed a recent resurgence in performance with a successful 2014 campaign. Felipe Massa and Valtteri Bottas ended the season in Abu Dhabi on the podium in second and third respectively, securing third place in the Constructors’ Championship.
http://www.williamsf1.com(...)levers-Rexona-brand/

En Force India heeft getest met pap's Hamilton idee:



[ Bericht 3% gewijzigd door Fiorano op 27-11-2014 18:14:21 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147063153
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:16 schreef twiFight het volgende:
Ja en dan krijg je weer sponsordeals waar dat onderdeel van is.

Dan moet Alonso opeens rijden met SAN, of als Coronel ooit in de F1 komt moet hij MCG nemen. Of de tweede McLaren rijder als SAP.

Laat het gewoon zoals het is. Als je hip wilt doen met een leuke naam dan laat je maar wat petjes bedrukken of zo. Het scorebord moet geen twitter worden.
Omdat Max Max zou gebruiken op het scorebord krijg je sponsordeals waar dat een onderdeel van is?

Ik zie de link in zijn geheel niet. Kun je die eens uitleggen? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 27 november 2014 @ 19:21:10 #220
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_147063457
quote:
99s.gif Op donderdag 27 november 2014 18:08 schreef Fiorano het volgende:
Rexona (Unilever) wordt weer actief in de F1, gaan Williams sponsoren

[..]

http://www.williamsf1.com(...)levers-Rexona-brand/

En Force India heeft getest met pap's Hamilton idee:

[ afbeelding ]
Daar gaat een sponsor van Lotus. Zit ze niet echt mee
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 27 november 2014 @ 19:38:07 #221
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147064104
quote:
7s.gif Op donderdag 27 november 2014 19:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Omdat Max Max zou gebruiken op het scorebord krijg je sponsordeals waar dat een onderdeel van is?

Ik zie de link in zijn geheel niet. Kun je die eens uitleggen? :)
Omdat de regel is dat de afkorting op basis van de achternaam is. Daar valt weinig aan te willen.

Als Max zou mogen kiezen voor MAX dan zou die regel dus losgelaten moeten worden, maar waar je eerst misschien aan leuke namen of referenties denkt zal op dat moment al lang de geldmolen draaien (zoals elke dag in de F1) en zullen sponsoren die kans ook willen benutten. Denk aan rijders die misschien net een stoeltje kunnen kopen m.b.v. sponsorgeld mits ze de afkorting van de sponsor als 'rijdersnaam' nemen.

En ja, je kunt zeggen "dat kunnen ze verbieden en alleen (afkortingen van) voornamen toestaan", maar waarom zouden ze dat doen? Dat zou geen enkel voordeel hebben boven het systeem van nu.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 27 november 2014 @ 22:33:27 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_147072324
Bekijk de tweet van @RenaultSportF1: https://twitter.com/RenaultSportF1/status/538072682110394368




Hebben!! :o _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 november 2014 @ 22:56:04 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147073117
quote:
17s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Bekijk de tweet van @RenaultSportF1: https://twitter.com/RenaultSportF1/status/538072682110394368


[ afbeelding ]

Hebben!! :o _O_
Ik kan er wel eentje voor je maken :D

Dat zijn dan van die buigbare staven waarschijnlijk, of de duurdere vorm en massief.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 28 november 2014 @ 00:03:52 #224
39237 crew  H_T
2733
pi_147075286
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 06:34 schreef Meike26 het volgende:
Bij MSC is het toch nooit relevant geweest? Waarom zou Ralf ooit met die initialen gereden hebben, ook al was zijn grote broer niet actief meer in F1?
Dan had hij zijn naam toch moeten veranderen in Marcelino ofzo :D

Ik denk ook dat we volgende ngend jaar weer VER gaan zien in de telemetrie :D ^O^
Nee hoor, omdat er met VES nog een mogelijkheid is die is gebaseerd op zijn achternaam, al eens gebruikt is en niet voor verwarring kan zorgen. Ze hebben alleen met de Schumachers ervan afgeweken, for obvious reasons. Ik zie geen reden voor de fia om de verkorte naam te wijzigen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 28 november 2014 @ 00:04:32 #225
39237 crew  H_T
2733
pi_147075303
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan er wel eentje voor je maken :D

Dat zijn dan van die buigbare staven waarschijnlijk, of de duurdere vorm en massief.
Ziet eruit als klassieke neonverlichting (en andere gassen voor de verschillende kleuren)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')