alsof iemand nederlandse versie leestquote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar lijdt Zacharias Smid aan volgens Loena Leeflang in HP6 tijdens een zwerkbalwedstrijd?
(in de Nederlandse vertaling)
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof iemand nederlandse versie leest
vanaf nu gaan we gewoon alleen GoT vragen stellenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Targaryen het volgende:
Ik ga dit soort random shit ook voor mijn GoT vragen gebruiken de volgende keer
Goed idee!quote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vanaf nu gaan we gewoon alleen GoT vragen stellen
Kneusjeskramp is een essentieel deel van het plot van Harry Potter.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Targaryen het volgende:
was dat niet kneusjeskramp?quote:Op donderdag 13 november 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar lijdt Zacharias Smid aan volgens Loena Leeflang in HP6 tijdens een zwerkbalwedstrijd?
(in de Nederlandse vertaling)
dingen die je alleen weet door de boeken gelezen te hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 02:10 schreef Targaryen het volgende:
Hoeren zijn ook een essentieel onderdeel van GoT, en ze hebben allemaal verschillende namen.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kneusjeskramp is een essentieel deel van het plot van Harry Potter.
hoe denk je dat Harry Voldemort heeft verslagen?
Shaequote:Op donderdag 13 november 2014 02:12 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Hoeren zijn ook een essentieel onderdeel van GoT, en ze hebben allemaal verschillende namen.
Precies dat jaquote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dingen die je alleen weet door de boeken gelezen te hebben
Wat ik vroeg nietquote:Op donderdag 13 november 2014 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dingen die je alleen weet door de boeken gelezen te hebben
ik wist 't nog dus dan is 't sowieso memorabel geweestquote:Op donderdag 13 november 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ik vroeg was gewoon een terechte vraag.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nude pic van Fleur Delacour
Als ik de vraag goed heb heb ik een leuke vraag.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:15 schreef Klaploper het volgende:
Kom op man, dit is gewoon de hele tijd de beurt doorspelen tussen een klein groepje mensen.. Verzin eens wat leuks.
quote:Op donderdag 13 november 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nude pic van Fleur Delacour
Correct!quote:Op donderdag 13 november 2014 02:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
+ drowning + as long as you love me + shape of my heart
Respect voor je antwoord, helaas was hij net niet op tijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quit playing games with my heart
as long as you love me
anywhere for you
everybody's back
i want it that way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |