south carolinaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef dasorakel het volgende:
[b Wat is de hoofdstad van North Carolina ][/b]
VOC ook, alleen in mindere mate (er werd meer geroofd en gemoord, dat was efficiënter.)quote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WIC was voor de slavenhandel
Het VOC had geloof ik al genoeg diensten met goederen waardoor het overgesluisd werd naar Zeelandquote:
Volgens mij gebruikte de VOC ook redelijk veel 'slaven' hoor. Dat waren dan wel vaak zuiplappen die na een avond zuipen het verkeerde papiertje hadden getekend..quote:Op donderdag 13 november 2014 00:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VOC ook, alleen in mindere mate (er werd meer geroofd en gemoord, dat was efficiënter.)
Correctomundo. Tukkietijd. Have funquote:
Dat waren "vrijwilligers" hoor!quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte de VOC ook redelijk veel 'slaven' hoor. Dat waren dan wel vaak zuiplappen die na een avond zuipen het verkeerde papiertje hadden getekend..
Ja precies haha, dat geloof ik wel even. Lekker vrijwillig scheurbuik oplopen. Je kan mij ook niet vertellen dat je met een oude blanke baas de zee op wil.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren "vrijwilligers" hoor!
Zeg maar wat men nu moderators noemt.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat waren "vrijwilligers" hoor!
"vrijwilligers".quote:Op donderdag 13 november 2014 00:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg maar wat men nu moderators noemt.
45k per maand man, echt fantastischquote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jullie krijgen 450 Euro permaand toch
Denk alleen 2x de helftquote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
40/45 abbo'squote:Op donderdag 13 november 2014 00:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.
Notes inzien is wat waard.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, aan cadeaubonnen te besteden in de FOK!shop.
Ik kan je ook voor 40/45 maanden een ban aanpraten, maar zo ben ik dan weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |