Bij nader inzien is het toch een nietszeggend vrouwtje he.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo een? Ik hoop dat elke hond die je tegenkomt je lastigvalt. Zo.
Zorgmanager ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook in de zorg gaan werken, maar het lijkt me wel intimiderend.
Nouja, wat hij nu zegt is opzich wel een mooie grapquote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Zipportal het volgende:
Max heb je ook een mopje voor ons?
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Hebben hier andere mensen ook last van een laatste opleving van muggen? Al weken zijn ze weg en opeens zijn ze weer overal. RIP mijn benen.
Op 1 na heb ik ze hier allemaal vermoordquote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Hebben hier andere mensen ook last van een laatste opleving van muggen? Al weken zijn ze weg en opeens zijn ze weer overal. RIP mijn benen.
Ze zijn zwarte piet vergetenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef opperkleurder het volgende:
Voetbal, Moslimcabaret en bejaardenzorg.
Nederland op zijn smalst.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:
In maart wil Pauw verder praten. Dan bestaat dit Aidsprogramma niet meer.
Dat had de verschillige broer Matthijs al.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:53 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ze zijn zwarte piet vergeten
ja en dat sloeg ook al nergens opquote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had de verschillige broer Matthijs al.
En gister Tanja Jess... dat is wel weer genoeg voor de rest van de week.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat had de verschillige broer Matthijs al.
Jawel, laatst was daar ook iets over. Ze worden allemaal doodgereden.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
De otter, daar hoor je nooit iemand over.
Nederland zou in opstand moeten komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:57 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Jawel, laatst was daar ook iets over. Ze worden allemaal doodgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |