Ik ben van kinds af aan geinteresseert voor alles wat met ruimtevaart en astronomie te maken heeft, dus zal dit ook zeker blijven volgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Reuze interessant allemaal. Ik volg het nieuws over Rosetta al maanden, vanaf dat het een klein stipje was op de eerste foto's. Anyway, hopelijk houden we elkaar up-to-date in dit topic. Scientias en Astroblogs zijn ook wel handige bronnen.
Tofquote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
ik had deze foto's ook in het eerste deel gezet
De originele artikels hangen nog steeds op mn oude kamer
ik was vergeten dat ik m nog op mn kamer had hangen tot ik m weer zag hangen na het topic te hebben geopend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer, had ik er maar eerder aan gedacht, ik zie dat de docu pas zaterdag weer wordt herhaaldquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Die werd toevallig net herhaald van 00:00-01:00
Dagblad de Limburgerquote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Tofweet je nog welke krant dat was?
het lettertype (en ontwerp van de datum) in dat artikel komt me bekend voor.
Ja ik baal ook, want heb nu alleen het laatste kwartier gezien.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
jammer, had ik er maar eerder aan gedacht, ik zie dat de docu pas zaterdag weer wordt herhaald
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef Klapskaats het volgende:
Als ze 10 jaar geleden hadden geroepen we gaan op 67/P landen met een komeet lander, had niemand ze gelooft denk ik.
Ah vandaar, haha.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Dagblad de Limburger
Ghehehequote:
Nog een paar danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ik zou het best nog wel een keer herleven
die landingen van Spirit en Opportunity..
En de mooiste herinnering was die eerste ijzer meteor op mars
iddquote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
GheheheDenk dat hij niet de enige was/is die dat niet geleuft haha.
Ze hebben bij Mythbusters ooit eens een test gedaan of de vlag op de maan er ook echt staat of dat het nep wasquote:Op donderdag 13 november 2014 01:35 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
idd
blijft mooi om te zien
gezien ja, in die vacuüm chamber. Leuke afleveringquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze hebben bij Mythbusters ooit eens een test gedaan of de vlag op de maan er ook echt staat of dat het nep was
Ik zou haast zeggen ik ga em eens zoeken met mijn telescoop, maar dat gaat ie niet trekken met zijn 13cm doorsneequote:Op donderdag 13 november 2014 01:38 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
gezien ja, in die vacuüm chamber. Leuke aflevering
de komeet??? dat lijkt me niet neequote:Op donderdag 13 november 2014 01:40 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen ik ga em eens zoeken met mijn telescoop, maar dat gaat ie niet trekken met zijn 13cm doorsnee
Hahaha nee die 67/p ga je echt niet zien. Maar 17/p Holmes heb ik destijd wel kunnen bekijken, was super.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
de komeet??? dat lijkt me niet nee![]()
Oh je bedoelt die vlag?
Je kunt het altijd proberen, naar de maan kijken is altijd mooi
coolquote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahaha nee die 67/p ga je echt niet zien. Maar 17/p Holmes heb ik destijd wel kunnen bekijken, was super.
Heb dit jaar nog een foto kunnen maken van Jupiter en 4 van haar maatjes. Leuke plaat geworden.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
cool
Dat geloof ik
Nice! mss is dit topic ook wat voor jou, het zou mooi zijn als je ons af en toe laat meegenieten van die cosmische kiekjesquote:Op donderdag 13 november 2014 01:55 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heb dit jaar nog een foto kunnen maken van Jupiter en 4 van haar maatjes. Leuke plaat geworden.
twitter:elakdawalla twitterde op donderdag 13-11-2014 om 00:35:51!!!! ........... !!! ... !! RT @Philae_ROMAP: @Philae_ROMAP magnetic field analysis revealed 3 landings at 15:33, 17:26 and 17:33 UTC reageer retweet
Gaaf! Ik neem aan, aangezien de periode tussen de tweede en derde landing zoveel korter was, dat hij nu veilig staatquote:Op donderdag 13 november 2014 08:30 schreef nikao het volgende:
Niet 2 maar 3 landingen! .. bounce bounce bounce!:)twitter:elakdawalla twitterde op donderdag 13-11-2014 om 00:35:51!!!! ........... !!! ... !! RT @Philae_ROMAP: @Philae_ROMAP magnetic field analysis revealed 3 landings at 15:33, 17:26 and 17:33 UTC reageer retweet
Hopelijk is er niks beschadigdquote:Op donderdag 13 november 2014 08:30 schreef nikao het volgende:
Niet 2 maar 3 landingen! .. bounce bounce bounce!:)twitter:elakdawalla twitterde op donderdag 13-11-2014 om 00:35:51!!!! ........... !!! ... !! RT @Philae_ROMAP: @Philae_ROMAP magnetic field analysis revealed 3 landings at 15:33, 17:26 and 17:33 UTC reageer retweet
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Tofweet je nog welke krant dat was?
het lettertype (en ontwerp van de datum) in dat artikel komt me bekend voor.
Ik heb geprobeerd een iets duidelijkere foto te maken zodat de afbeelding beter leesbaar isquote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Dagblad de Limburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |